BenedicteK Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #21 Skrevet 23. mai 2007 Ja her var det mange gode forslag. Det jeg hittil har tenkt på er rosa, hvitt og sølv. Har funnet så mye pen pynt i rosa jeg. men så er det hva brudgommen synes om fargen da. Han er helt enig med meg, men er det kanskje kun fordi han vil la meg gjøre som jeg vil kanske?
Gjest Lund Skrevet 24. mai 2007 #23 Skrevet 24. mai 2007 Hei, jeg skal gifte meg i juli 08, og trenger litt hjelp til å finne ut hvilke farger jeg kan bruke i bryllupet (dekorasjoner på bordene osv). Noen gode forslag? Vi skal ha kremfarget,lyse rosa og gamlerosa!
Malama Skrevet 24. mai 2007 #24 Skrevet 24. mai 2007 (endret) Malama gifter seg om fem uker... Stemmer det. Dvs, knapt det, det er 30 dager faktsik, 4 uker på lørdag. Og dessverre var ikke dette i mine tanker til jul. Jeg hadde ikke endelig bestemt fargene, men jeg hadde jo en anelse da. Men, ettersom min morfar døde andre juledag var den tiden de røde lysene var i butikkene ikke en tid da jeg tenkte på denslags idet hele tatt. Men.. jeg fikk tips fra en kollega om en butikk som har innmari mye lys, og har en fast "rød avdeling" hele året, vi skal oppsøke den på lørdag, så får vi se hva vi finner. Endret 24. mai 2007 av Malama
Kykkelikokos Skrevet 24. mai 2007 #25 Skrevet 24. mai 2007 Noen Tilbordsbutikker og en del bokhandlere har masse fine lys. Dagligvarebutikker har som oftest ikke så stort utvalg. Vi har ikke noe bestemt fargetema, men dekktallerkene har rustrød bård, så vi tok utgangspunkt i det når vi laget bordkort (hvite perler, rustrød kobbertråd, ivory bånd). Invitasjonene var hvite med gullstempel. Menyene er hvite med gulldekor (samme mønster som foringen til konvolutten til invitasjonen). Kirkeprogrammet er samme. Høres kanskje litt rotete ut, men jeg tror det blir fint likevel. Utover det så pynter hotellet bordet. Jeg ska ha ivory roser i buketten min.
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2007 #26 Skrevet 24. mai 2007 Vi har fargene turkis og sølv med en anelse hvitt:) Turkis farven heller mere mot grønnt enn blått.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå