Gå til innhold

Farger til bryllupet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg skal gifte meg i juli 08, og trenger litt hjelp til å finne ut hvilke farger jeg kan bruke i bryllupet (dekorasjoner på bordene osv). Noen gode forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha lys rosa og mørkebrunt. Ble veldig fint på innbydelsene!

Skrevet
Vi skal ha lys rosa og mørkebrunt. Ble veldig fint på innbydelsene!

:hoppe: vi skal også ha rosa og brunt og hvitt i ALT :)

Skrevet

Så bra! Er ikke det fint?? Angrer ikke på det valget!

Hvordan ser buketten din ut, skal du ha noe brunt i den? Jeg tenkte jeg skal ha brune perler på en stål tråd, som snirkler seg litt rundt i buketten. Men dette er ikke helt bestemt.

Skrevet

Vi skal ha hvitt og lyseblått som hovedfarger.

Skrevet (endret)

Ups, la inn på feil innlegg. Beklager.

Vi har ikke bestemt oss for farge ennå vi, litt sent ute, men kommer sterkt tilbake! ;)

Endret av jenta27
Gjest Ballerina
Skrevet

Vi skal ha limegrønn, hvitt og litt sølv og kanskje en "dæsj" rosa ;)

Skrevet

Vi går for rosa, hvitt og sølv.

Bordkort er rosa, hvite og litt sølv (samme som innbydelsene)

Rosa og kanskje hvite roser i brudebuketten (og kanskje sølvperler)

Rosa roser på bordene

Hvit duk

Hvite tøyservietter

Kanskje hvite kubbelys med et rosa silkebånd rundt

Kanskje noen sølvhjerter e.l. spredt rundt på bordet

(Og så er det jo sølvfarget bestikk)

Skrevet
Vi går for rosa, hvitt og sølv.

Bordkort er rosa, hvite og litt sølv (samme som innbydelsene)

Rosa og kanskje hvite roser i brudebuketten (og kanskje sølvperler)

Rosa roser på bordene

Hvit duk

Hvite tøyservietter

Kanskje hvite kubbelys med et rosa silkebånd rundt

Kanskje noen sølvhjerter e.l. spredt rundt på bordet

(Og så er det jo sølvfarget bestikk)

Hørtes veldig kjent ut.. Vet ikke med kubbelysene, men ellers stemmer det! :ler:

Gjest Veronica Mars
Skrevet

Vi skal ha terrakotta og gull.

Skrevet
Så bra! Er ikke det fint?? Angrer ikke på det valget!

Hvordan ser buketten din ut, skal du ha noe brunt i den? Jeg tenkte jeg skal ha brune perler på en stål tråd, som snirkler seg litt rundt i buketten. Men dette er ikke helt bestemt.

Ja tror det blir kjempebra :klappe:

Nei skal ikke ha brunt i buketten... rosa og hvite roser med brudeslør og perler...formet som ett hjerte :)

Skrevet

Vi skal også ha brunt og rosa! Og jeg som trodde vi hadde vært litt originale der.. ;) Fint blir det i alle fall...

Skrevet (endret)

Vi skal ha lyserosa,gamlerosa , krem og sølv

Endret av Lund
Skrevet

lime grønnt hvitt/champis og orange!

Skrevet

Vi skal ha røde roser, forskjellige hvitfargede lys (kubbe og telys), hvit duk og servietter som er like løperen jeg skal ha på bordet... Brudebuketten er det brudgommen som ordner så den vet jeg ikke hvordan ser ut.

Skrevet

Ikke at jeg har planer om å gifte meg, men jeg tror jeg ville hatt hvitt, limegrønt og littegranne rosa. :)

Skrevet

Vi har rødt vi.

Vi laget invitasjonene i grått og rødt, og tar dette igjen på bordet. Røde roser, røde lys, røde servietter. Bordkort laget i samme gråmelerte kartong som invitasjonene, og den samme røde dekoren. Muligens noe annet grått også, ikke helt avklart enda.

I buketten skal jeg "selvsagt" ha røde roser, og noe eføy, samt hvite perler (jeg har perler på "hele meg" (på kjolen, i sløret, som smykke og øredobber))

Eneste er... det er ikke så lett å finne flotte, lange røde lys! Det er mest pastellfarger å oppdrive....

Skrevet

Vi har hvitt og perlemorhvitt, Vi laget invitasjonen på dataen. og hadde perlemorhvitt.

Vi har temaet sommerfugl. I mange farger :) Vil ha det enkelt og greit. Men med stil

Skrevet
Eneste er... det er ikke så lett å finne flotte, lange røde lys! Det er mest pastellfarger å oppdrive....

Skal ikke du gifte deg neste år, Malama? Kan du ikke vente til jul, da er det massevis av røde lys å velge i, så kan du bare hamstre til bryllupet! :)

Gjest Gjest
Skrevet
Skal ikke du gifte deg neste år, Malama? Kan du ikke vente til jul, da er det massevis av røde lys å velge i, så kan du bare hamstre til bryllupet! :)

Malama gifter seg om fem uker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...