Gå til innhold

Frustrerte fruer


Gjest Primula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Frk Åberg

Skal vi se:

Lynette: datteren til Tom flyttet inn og oppførte seg som en drittunge (som hadde mistet mammaen sin riktignok).

Susan: besøkte Mike selv om hun ikke fikk lov av den britiske kjæresten. Da kjæresten fant det ut, holdt han på å dumpe henne, men så sa hun at hun elsket ham, og han ble blid igjen. Susan ringte også politiet og sa at Orson hadde hatt en forhold til Monique Pollier.

Bree: fikk besøk av Alma, Orsons forsvunne ekskone. Orson ble overrasket (vi fikk også vite at hun hadde reist fra ham fordi hun fant ut at han var utro, og ville hevne seg ved å få folk til å tro at han hadde drept henne). Bree inviterte henne og hele nabolaget på middag. Midt i middagen kom politiet og tok med seg Orson til avhør. Bree skjønte da at det var Susan som hadde angitt ham, og hun sa dermed at deres vennskap var over. Alma flyttet forøvrig inn i nabolaget.

Gabrielle: var på date med han med den store munnen fra forrige gang. Men det ble slutt, etter at hun var så opphengt i Carlos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Julie (datteren til Susan) og Austin? (om jeg husker rett - nevøen til Edie) holdt på å ha sex, men Julie ville vente. Sønnen til Bree, han homofile, mente at hvis hun ikke lå med han kom han til å "få seg noe" av en annen enn henne, mens dattera til Bree mente han tok feil og det gikk helt fint. Senere så vi at datteren til Bree (husker ikke hva hun heter jeg) og han Austin lå i senga sammen, de drev tydeligvis å holdt på sånn fast, men Austin begynte å få dårlig samvittighet ovenfor Julie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie hadde sex med ham fordi hun var redd for å miste ham. Han ville da bryte med sex-leken sin, men hun nektet og truet med å røpe ham for Julie (var min tolkning)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie hadde sex med ham fordi hun var redd for å miste ham. Han ville da bryte med sex-leken sin, men hun nektet og truet med å røpe ham for Julie (var min tolkning)

Ja det høres riktig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...