Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om en plass på nett man kan finne matematikk eksamner for ØK-ADM og lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helst "førsteårsmatte" :trene:

Gjest Gitte
Skrevet

Vi finner gamle eksamner på biblioteket på skolen.. Skulle sendt deg min, men den er nok kastet for et par år siden :)

Jeg hadde siste eksamen på økonomistudiet i går :-D :hoppe:

Skrevet
Vi finner gamle eksamner på biblioteket på skolen.. Skulle sendt deg min, men den er nok kastet for et par år siden :)

Jeg hadde siste eksamen på økonomistudiet i går :-D :hoppe:

Gratulerer! du kan gjerne fortelle litt om hva inntrykk du har av studiet. Har matten vært vanskelig?

Gjest Gitte
Skrevet

Matten er ca på 2MX nivå fikk vi beskjed om, så ikke spesielt vanskelig. Vi hadde kun matte 1.året. Mine hatfag er driftsregnskap og samfunnsøkonomi. Studiet har vært veldig variert, med både ledelsesfag, kvalitet og strategi, data, regnskap, markedsføring, matte, og samfunnsøkonomi.

Det siste året har definitivt vært det enkleste med 8 fag + hovedoppgave :) Er det BI du går på eller offentlig høgskole?

Skrevet

Hei du!

Hvis du sjekker ut Høyskolen i Telemark sine nettsider, så vet jeg at det ligger en del gamle eksamener der.

Jeg går andre året på revisjon nå, og har fulgt det samme som øk.ad frem til nå, jeg synes ikke matematikken var vanskelig, men vet at mange sliter.

Nå er jeg veldig glad i matematikk da, men har ikke alltid vært det, så jeg vet at det eneste som nytter er å gjøre oppgaver igjen og igjen...lykke til.

mvh

Gjest joje
Skrevet

Her jeg går får vi kjøpt et hefte med tidligere eksamensoppgaver hos bokhandleren.

Skrevet
Her jeg går får vi kjøpt et hefte med tidligere eksamensoppgaver hos bokhandleren.

Det gjorde vi der jeg gikk også. Løste masse av dem før eksamen, fant ut at det var de samme problemtypene som gikk igjen på eksamen - og var følgelig superforberedt da også MIN eksamen var så godt som lik de foregående. Så gamle eksamensoppgaver er gull!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...