Gå til innhold

Jeg vil vite hennes fantasier

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Jens_*
Skrevet

Jeg forteller av og til kjæresten min om mine fantasier og hun er så snill at jeg får de oppfylt av og til. Hva kan jeg gjøre for å få vite hennes?

Hun sier ikke så mye om det. Hva er vanlige fantasier for kvinner i slutten av 20 årene? Jeg vil prøve å oppfylle, og gjøre noe hun kan bli glad for. hva kan jeg gjøre for å finne ut hva hun fantaserer om?

Videoannonse
Annonse
Gjest =tentacle=
Skrevet

Oppmuntre henne til å prate om dem.

Hvis du vil gjette, finner du sikkert en haug med mer og mindre seriøse undersøkelser på hva det er vanlig for jenter å fantasere om med et lite googlesøk (eller sex og samliv i KG-magasinet). Da får du jo noen ideer som du kan prate med henne om, det kan jo være lettere for henne enn å begynne på scratch og "blotte" fantasiene sine, hvis hun er litt privat og sjenert av seg?

Gjest Gjest
Skrevet

Bare en tanke: Det er jo ikke sikkert hun har noen sånne veldig spesielle fantasier som det går an å sette ord på, f.eks sex på offentlig toalett, eller håndjern eller spesielle klær eller noe sånt. Ikke alle har det. Kan hende hun er en sånn som bare drømmer om romantikk, hvis du skjønner? Middag, vin, rett stemning, boblebad... Det er jo ikke alle damer som synes det er noe interessant heller. Men hvis du ikke får noe ut av henne om konkrete fantasier, så kan det hende at hun ikke tenker sånn.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Bare en tanke: Det er jo ikke sikkert hun har noen sånne veldig spesielle fantasier som det går an å sette ord på, f.eks sex på offentlig toalett, eller håndjern eller spesielle klær eller noe sånt. Ikke alle har det. Kan hende hun er en sånn som bare drømmer om romantikk, hvis du skjønner? Middag, vin, rett stemning, boblebad... Det er jo ikke alle damer som synes det er noe interessant heller. Men hvis du ikke får noe ut av henne om  konkrete fantasier, så kan det hende at hun ikke tenker sånn.

Det tenkte jeg også på. Det kan selvsagt hende hun bare er sjenert, men det er ikke alle som går rundt med seksuelle fantasier.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er ikke sikkert hun vil dele sine fantasier med deg selv om hun har noen. Kanskje hun vil ha de for seg selv.

Gjest Gjest
Skrevet

Min kjæreste blir helt gal av det! Jeg forteller ham, eller vi fantaserer sammen, spør hverandre ut el.l og han tenner veldig på det.

Gjest Gjest
Skrevet

Fantasier må alle få lov å ha i fred. Det kommer fram om hun selv føler for det. Kanskje hun ikke har lyst å fortelle deg, nettopp fordi hun vil ha det for seg selv. Er jo ikke sikkert hun har noen spesielle fantasier heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...