linky Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Skal ut å reise i sommer og har tenkt å skaffe meg en ny parfyme, Laura. men hvordan er prisene på taxfree i forhold til butikkene her? sparer man mye
Nemesis Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Viss jeg ikke er helt på jordet så syns jeg at jeg såg et skilt sist jeg var ute og reiste om at man sparte 30% på varer kjøpt på taxfreen..
Bex Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Prisene (og oversikt over hva de har) finner du her: http://www.dutyfree.no/kunder/trn/trncms.n.../parfymeri.html
Grønt blad Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 (endret) Du sparer som regel en del. Løp og kjøp! Endret 8. mai 2007 av Grønt blad
linky Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2007 Du sparer som regel en del. Løp og kjøp! ← Skal løpe å kjøpe i juni
Gjest koffeine Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Vet ikke om dette bare er ønsketenkning fra min side, men ble ikke avgiftene fjernet på parfyme i butikkene? Slik at det nå er nesten like billig? Dessuten er det vel lettere å finne små flasker i et parfymeri enn i tax-free... Men spørs jo på hva man skal ha.
Gjest Deception Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 Vet ikke om dette bare er ønsketenkning fra min side, men ble ikke avgiftene fjernet på parfyme i butikkene? Slik at det nå er nesten like billig? Dessuten er det vel lettere å finne små flasker i et parfymeri enn i tax-free... Men spørs jo på hva man skal ha. ← Det gjaldt vel bare en luksusavgift, tror jeg. Husker at det ikke ble så mye billigere, bare noen få tiere. Dette er lenge siden, begynnelsen av 90-tallet, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå