Frk. Stella Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Noen som har vært der og har tips? Både severdigheter, opplevelser, have-to's osv osv. Jeg kan absolutt nada om denne byen og trenger masse input! Det er ikke snakk om mer enn 2-3 hele dager ("reisedagene" kommer utenom) i medio september....
Gyda Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Var i Malaga for ca 5,5 år siden. Vi var bare der i et par dager - på tur hjem etter å ha vært i Sevilla og Granada i to uker. Husker at Malaga har en flott katedral... Ellers så har de en fin strand og helt grei shopping. Byen er langstrakt og ligger langs stranden. dagstur til Gibraltar anbefales visst (ifølge mine spanske venner) - Granada med flotte La Alhambra er bare noen få timer unna med buss eller leiebil. Hvis dere er ute etter hotell, vil jeg anbefale Hotel don Curro. Ligger i sentrum av byen og er fint og rent (litt over middelklasse).
Chica Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Jeg var på ferie i to uker utafor Malaga for noen år siden. Var kun en liten tur inn til Malaga for å shoppe, fikk lagt igjen litt euro på et senter som het Rosalinda eller noe sånt. Vet ikke om det er bedre eller dårligere enn andre sentre, men det var det første som kom opp på GPS'en når vi søkte etter shoppingsenter Hadde iallfall de standardbutikkene som Zara, Mango, Berska, Pimkie og Promod etc mener jeg å huske. Like ved flyplassen var det et stor Factory Outlet-område. Sambo shoppet bittelitt der, men jeg fikk bare testet doene. (Fikk jo salmonella etc, så tilbringte de to siste dagene av ferien + noen uker etterpå på toalettet ) Hvis dere har tid anbefaler jeg også Gilbraltar! Vi tuslet litt rundt i gatene i tillegg til å være med en guidet tur. Hadde en kjempemorsom guide og fikk sett masse, var inkludert tur i grotter, i borgen (tja, eller festning, husker ikke hva de kalte det jeg...) og hadde en stopp der flesteparten av apene var samlet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå