Gå til innhold

Angående ulykker i utdrikningslag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er skremmende å høre om slikt.. Nå var det jo nettopp en som døde på motorsykkel på vei til sitt eget utdrikningslag, og i fjor var det jo en kommende brud som døde i en båtulykke i sitt eget utdrikningslag. Jeg vet jo at ulykker forekommer hele tiden, men likevel blir jeg litt skremt..

Vet at venninnene mine driver å planlegger utdrikningslag for meg nå, og kameratene til sambo skal holde for han om ikke lenge.. Får ikke håpe de finner på noe "risikabelt".. Vil ikke ha motorsykler, høyder, båter og slikt involvert.. :forvirret:

Hva tenker dere om dette med sikkerhet i utdrikningslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei.

Disse tragiske ulykkene i utdrikkingslag er jo helt forferdelige! Kan ikek tenke meg værre omstendigheter å miste sin kjære på enn akkurat denne.

Tror de fleste tenker sikkerhet under utdrikkingslag, og det er sjelden å høre om slike ulykker, heldigvis!

Her jeg bor ( i min vennekrets) har vi en tradisjon på at brudens ønsker skal bli tatt litt hensyn til. Og den som arrangerer utdrikkingslaget kjenner gjerne den som skal gifte seg så godt, at man vet kanskje hva hun/han ønsker. Det passer seg liksom ikke å dra med den sjenerte stilleferdie jenta utkledd ned på et stort kjøpesenter og drite henne ut....

Utdrikkingslaget skal være noe man ser tilbake på med glede, der man koste seg sammen med gode venner. Og gjerne kan le godt av bilder :ler:

Men selvfølgelig, LITT må man tåle innenfor rimelighetens grenser, så lenge det er trygt!

Endret av trønderrock
Skrevet

tror kanskje mannen skal hoppe i fallskjerm, det er litt riski syns jeg!!

Skrevet
Får ikke håpe de finner på noe "risikabelt".. Vil ikke ha motorsykler, høyder, båter og slikt involvert.. :forvirret:

Hva tenker dere om dette med sikkerhet i utdrikningslag?

Tenker akkurat like mye/lite på sikkerhet i et utdrikningslag som jeg ville gjort ellers. båtkjøring og motorsykkelkjøring er ikke i utgangspunktet noen risikosport, så jeg er ikke redd for det til vanlig, og ikke redd for det i et utdrikningslag.

Skrevet

Selv ville jeg aldri hoppet i fallskjerm eller kjørt motorsykkel til vanlig, så får ikke håpe noen finner på noe i den duren.. :overrasket: Det er jo vanlig å finne på noe som den som skal gifte seg ikke gjør ellers.

Gjest *Magica*
Skrevet

Det er nok mye farligere å sette seg i bilen og kjøre enn å bli drukket ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...