mamma_mia Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Tenker litt på det noen ganger..en vet jo aldri hvem som er her inne;) Kanskje naboen, en venninne eller en du gikk i klasse med en gang i tiden er her inne f.eks.. Selv om vi er anonyme her, er det jo likevel mange som legger ut endel informasjon om seg selv (inklusiv meg..), selv om en ikke nevner navn og bosted og den slags..
Gjest grønnsåpe Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Har ikke blitt gjenkjent selv nei, men jeg kjente igjen søstra mi ut ifra en dagbok hun har her. Så jeg sa nå til henne at jeg hadde funnet henne da, og sa hva jeg kalte meg men hun er vel den eneste her inne som vet hjem jeg er.
Amalie_85 Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Nei ingen. Men sambo vet hva jeg heter her inne. Men jeg tror ikke han orker å lese her.
Liskat Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Ikke som jeg vet, men det er noen her som vet hvem jeg er på andre vis.
Gjest Tessmira Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 Nei, eller.. har hvertfall ikke hørt igjen noe
Grønt blad Skrevet 7. mai 2007 #7 Skrevet 7. mai 2007 Har ikke det, i alle fall ikke som jeg vet. Unntaket er to venninner som ble fortalt hva nicket mitt var av meg...
Amalie_85 Skrevet 7. mai 2007 #9 Skrevet 7. mai 2007 Meeeen jeg lurer på om jeg har hørt en historie om noen som og har vært nevnt her! Men er ikke helt sikker, men ganske sikker på at det er samme menneskene. Jeg kjenner dem jo ikke uasnett da.
Gjest Orinoco Skrevet 7. mai 2007 #10 Skrevet 7. mai 2007 Ja, og derfor skriver jeg ikke noe her som jeg ikke kunne sagt i virkeligheten.
Gjest Silmarill Skrevet 7. mai 2007 #11 Skrevet 7. mai 2007 Ja, og derfor skriver jeg ikke noe her som jeg ikke kunne sagt i virkeligheten. ← Samme her
mamma_mia Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #12 Skrevet 7. mai 2007 Men av og til er det litt greit å bruke internet til å "lette litt på trykket"..
dront Skrevet 7. mai 2007 #13 Skrevet 7. mai 2007 Jeg tror ikke jeg har blitt gjenkjent, men prøver også å skrive bare ting jeg står for. Samtidig er jeg sikker på at jeg kan oppfattes annerledes på nett enn i virkeligheten; her inne er det lett å gripe fatt i tråder som engasjerer eller provoserer litt ekstra, sette ting på spissen, virke mer påståelig og mer "ensidig" enn jeg kanskje gjør på ordentlig, selv om jeg kan være ganske sta og kverulerende da også Men i virkeligheten er jeg jo forhåpentligvis også litt sosial og hyggelig, ikke sånn som bare diskuterer alt mulig...
Gjest vsn Skrevet 7. mai 2007 #14 Skrevet 7. mai 2007 Men av og til er det litt greit å bruke internet til å "lette litt på trykket".. ← Det er helt sant. Trenger å få ut litt damp av og til. Jeg har ikke blitt gjenkjent. Det er jo helt utrolig, så mye personlig jeg har skrevet. Men jeg står for alt jeg skriver, og det gjør ingenting om jeg blir gjenkjent.
Gjest Robin Hood Skrevet 7. mai 2007 #15 Skrevet 7. mai 2007 nei ingen vet at jeg er her. Det er min skjulte skam
Gjest DyneTryne Skrevet 7. mai 2007 #16 Skrevet 7. mai 2007 Ja, jeg ble observert da jeg så etter stay-ups på lindex, etter utallige innlegg om at jeg liker å ha sex iført slike
Myrthel Skrevet 7. mai 2007 #17 Skrevet 7. mai 2007 Nei, har iallefall ikke fått noen tilbakemeldinger fra noen her - om at de aner hvem jeg er. Nå skriver vel jeg også bare ting jeg kan stå for - men jeg diskuterer nok ikke så mye i virkeligheten - som jeg gjør her inne. Har egne meninger og står for dem - men ute i det virkelige liv - holder jeg det nok litt mer for meg selv...
Luzi Skrevet 7. mai 2007 #18 Skrevet 7. mai 2007 Ja, jeg ble observert da jeg så etter stay-ups på lindex, etter utallige innlegg om at jeg liker å ha sex iført slike ← Jeg vet hvem du er, hoho (jeg ble kanskje litt skummel nå..)
Gjest _S_ Skrevet 7. mai 2007 #19 Skrevet 7. mai 2007 Ja, jeg ble observert da jeg så etter stay-ups på lindex, etter utallige innlegg om at jeg liker å ha sex iført slike ←
Gjest vimselot Skrevet 7. mai 2007 #20 Skrevet 7. mai 2007 Vet ikke og bryr meg ikke om det heller. Har ingenting så skjule og omskriver en del ting av hensyn til mine venner og venninner, selv om sannheten ligger et sted i bakgrunnen. Kanskje jeg blir gjenkjent siden jeg har planlagt å vaske gulv i dag og lyset er gått på kjøkkenet...og jeg ikke har hatt sex på over ett halvt år!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå