Gå til innhold

Smelter raskt i skjeden


Gjest Pet

Anbefalte innlegg

Jeg synes disse stikkpille-reklamene som går ustanselig på tv nå er direkte uapetittelige. Det får da være måte på så direkte det må være - hun som står og klør seg i skrevet og så kommer den ekle stemmen som forteller om soppinfeksjon og de glatte vagitoriene som smelter raskt i skjeden. Og en annen som snakker om bakteriefloraen som kan endres etter sexxxxxxxxxxxxxxx. Er det nødvendig? Kjenner jeg blir provosert på vegne av de med små barn som sikkert må begynne å forklare dette ut i fra en sånn dustereklame og gamle folk må da sette Pepitakjeksen i halsen. Er det virkelig nødvendig å være så eksplisitt i reklame? Tror de folk er stokk dumme, eller? Er det bare jeg som hater de reklamene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Visst du snakker om den reklamen med hu med høretlf som synger og klør seg i skrittet så tenker jeg om den UGH og ÆSJ :sjokk: Jeg tåler den ikke, kan ikke forstå at den jenta vil spille i den reklamen... Vet dette er noe naturlig, men foretrekker heller en nøytral reklame i et dameblad med... "Har du soppinfeksjon-bruk..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Ja, uappetittelig er ordet.

Lurer forresten på hvordan en liknende reklame for menn hadde blitt mottatt. En fyr som står og klør seg i skrevet, mens en innbydende mannsstemme forklarer om kremen som "smelter sååå godt inn under forhuden..."

Kvinnens underliv må gjerne omtales i det vide og brede... Men problemer med tissetassen snakker vi ikke om. Det er jo perdiodevis masse reklamer for inkontinensbind til kvinner. Men ser vi noen gang disse lommeformede bleiene for menn på TV..? Nope.

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte det samme.

Denne stive kvinnen med den spisse stemmen er prototypen på den legen vi IKKE ønsker å gå til med våre plager.

Og hvorfor skal vi bli dyttet på slike temaer på lørdagskvelden? Det samme var det med en reklame for varmende glidekrem for en tid tilbake. Min datter på 10 år spurte naturligvis hva det dreide seg om. Jeg forteller gjerne om bier og blomster, men det fins da grenser! Hva blir det neste? Reklame for sexuelle hjelpemidler fremført av en eldre mann med lagerfrakk? På 17 mai? :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes reklamen med den kliniske legen er værre enn den med jentene som klør. (Det er en med hodetelefoner og en på et kopirom.) Som en som har opplevd sopp og ikke trenger å ta disse samtale med barn, så er de litt morsomme på en pinlig gjenkjennelig måte. Men hun damen med legefrakk? Hun er bare skummel og ekkel.

Hadde glemt reklamen for K-jelly eller hva det heter. Den var jo ganske artig, synes jeg. Noe utrolig kinky med det lure smilet til damen. Men jeg slipper jo å forklare sånt for barn, så jeg ler bare av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, er jeg alene om å ikke ha noe problemer med den reklamen? Ja kanskje -litt- udelikat, men sånn er det jo når man har sopp. Det klør på det mest uegnede tidspunkt. Synes ikke det er så ekkelt når hun sier at vagitorien smelter raskt i kjeden heller. Tenker bare klinisk på det. Det er jo sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita

jeg blir kvalm hver gang jeg ser den reklamen. Håper den forsvinner fra tv-en snart.

Endret av Tanita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker de ikke, og jeg synes alle de der sex-reklamene som går er ganske ille og, den Tele2-reklamen der et ungt par har seg mens de strekker seg etter mobilene sine. Og den der klamydia-reklamen som går på kino der et enda yngre par har seg på gulvet.

Synes det er så pinlig å se når jeg er sammen foreldrene mine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse reklamene går i hvertfall på TV3. Har hatt på TV3 siden kl. 20 i dag, og har sett både Lactal og den sopp-reklamen et par ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_murron_*

Den er ekkel ja! Men ENDA verre den "er det lenge siden du har besøkt toalettet?" Om forstoppelse, æsj... helt kvalmt å sende det på tv. Tenker ikke mye på oss som liker kose oss foran tv`n en fredagskveld med litt god mat nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillebøll

Hun damen er kreepy. Sitter med stivt blikk og snakker om et underliv som det skulle vært en bilmotor. Æææ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...