Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Er det noen her som har kjøpt og prøvd noen av vibratorene fra Lelo?

Og i så fall er de å anbefale? Synes de ser veldig stilige og :sjenert: "lovende" ut.

Ser også at prisen varierer ganske mye fra butikk til butikk. Nettet er kanskje det lureste?

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Lelo sine vibratorer er utrolig flotte, men med unntak av Iris og den helt nye Elise (ikke så mange som har den enda) er de små...

Utover det er de stillegående, utrolig lekre å se på og vibrerer relatvit kraftig... bakdelen er at de er ganske kostbare.

Gjest pottesur
Skrevet

For tre år siden kjøpte jeg min første vibrator. Helt vanlig kjedlig utseende og bra/Ok vibrasjon. En dag funket den ikke:( Det skulle bare 2 vanlige batterier til på den, men jeg tok en vanlig batteri og en i mindre størrelse - and guess what! Den funka! Og ikke nok med det, vibrasjonen var superkraftig! Ahhhhh, siden da har den vært min beste venn i senga ;) Har mange flere vibratorer i alle farger og fasonger.Men ingen slår den lille enkle leketøyet mitt, hehe

Måtte bare dele min vibratorhistorie;) Har du en enkel vibrator som skal ha to vanlig str batterier - prøv å bytt ut med en str mindre batteri! Da har du power! ( iallefall min )

:D:D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...