Gå til innhold

ekstrem lavprisbillett


Gjest Vinduskarmen

Anbefalte innlegg

Gjest Vampyra

Innimellom så legger bla norwegian ut ekstremt billige billetter. Hvor lenge før avreise pleier dette å være? Jeg har kjempelyst til å dra på dagstur til London, kun for å handle i 3 bestemte butikker, men billigste tur-retur er nå 800 kr... Da blir det jo fort en dyr handletur.

Noen andre som har reist på sånne dagsturer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For de billigste standardprisbillettene bør du vel kjøpe idet flyet legges ut for salg, ett år hos mange selskaper tror jeg, kanskje lengre i visse tilfeller, men da er det jo fare for at de endrer programmet underveis slik at du ikke får akkurat de reisetidene.

Når det gjelder kampanjer (som jeg antar er det du sikter til), så er det ingen regel for dette. Noen ganger kommer de på svært kort varsel fordi de har mange usolgte billetter på en strekning, andre ganger er det mer langsiktige kampanjer for mange strekninger. Du må nesten bare følge med. Akkurat når det gjelder Norwegian så har de mulighet på siden sin for å melde deg til å motta nyhetsbrev, da får du info om alle kampanjer på mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg saknar noko dei hadde i Nederland då eg budde der: Verkeleg last minute-billettar. Då måtte du berre ta med deg bagasje og pass til flyplassen og vere budd på alt frå snø til strand. Når eit (charter)fly skulle gå, og ikkje var fullt av ein el annan grunn, kunne du vere med for nesten ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...