Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Taxi
Skrevet

Jeg tror kanskje jeg har bestemt meg for at... Enten så blir det Cambridge. Eller så blir det en by i Sør-England...

:)

Skrevet

Jeg vil også flytte til England! :legrine:

Gjest Taxi
Skrevet
Jeg vil også flytte til England!  :legrine:

bli med da!! :-D

Skrevet

Jeg har selv bodd i Bournemouth...greit nok by, men ikke verdens navle akkurat. Har som jeg sa tidligere hørt fine ting om Brighton, og det fra personer som også har bodd i Bournemouth. Syns det er fint i Bournemouth når det er sol og sommer, da er det sinnsykt mye turister. Om vinteren er det ganske dødt.

Lykke til med valget ditt :)

Gjest Taxi
Skrevet

Takk for innspill, painbird. Jeg er veldig interessert i Brighton :) Men dersom det bare er snakk om et halvt år, og dette blir i sommersesongen, så er kanskje Torquay og Bournemouth aktuelt allikevel?

Har funnet et par perfekte masterstudier for meg i Brighton. Men jeg er usikker på om jeg skal gå for det. Heller litt mer mot å bare bo, jobbe og oppleve...

Står litt mellom Brighton og Cambridge egentlig, men det avhenger jo også av hva man kan få av bolig og jobb på stedet...

Gjest -eline-
Skrevet

Torquay er kjipeste byen jeg har besøkt i UK... Ser ut som en hvilken som helst annen ferieby, ikke videre spennende og det er null og niks å gjøre der når det ikke er godt vær. Da er Burnmouth eller Brighton bedre, er i det minste universitet der...

Jeg bodde i en liten by i Surrey som jeg ikke uten videre anbefaler, dvs skal man studere noe innen art&design så greit nok, men ellers ville jeg droppet det ;) Oxford er nydelig by, Cambridge også. York kunne jeg godt tenke meg å bo i, samme med Bath... Ellers så elsker jeg St. Ives, men kanskje ikke et sted jeg ville bodd, litt for lite å finne på :)

Mange fine steder i England, men dyrt er det. Og mange jobber er ekstremt dårlig betalt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...