Gå til innhold

Favorittgodis!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Smash, pandalakris, Søppeldynga (dvs de gule og rosa fiskene), og de sjokoladene med bringebærgele i en eller annen sjokoladepose.

Også marsipan da, men det er jo ikke nam som posegodis...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bamsemums, smash, panda lakris, melkesjokolade, fruktnøtt, kvikk lunsj, troika, lakrissjokolade (som Nero), Non-Stop, M, Anton Berg marsipan (særlig de fugleeggene), Gullbrød.. Dragster (små poser med sure bilhjul i ulike farger, også en variant med bare bringbær og lakris, og en med kun salt lakris), dundersalt, tyrkisk pepper, zoo pastiller.. ooh mye!

Og Polly - kjøper i Sverige :) .. sånne marshmellow aktige små kuler med sjokoladetrekk..

Av smågodt er krokodiller, sure peacemerker, Brio, jordbær (store flate), skumputer, riskaker, de rosa/turkise sure flaskene, mokkapletter..blant favorittene :)

guuud jeg elsker godteri!

Gjest silkesvarten
Skrevet
Salte lakrispastiller. Ifa er favoritten.

:sikle:

Skrevet

Smash, daim-melkesjokoladeplata, after-eight, sjokolade med bringebærgelé inni.. mmmmmmmmmmm :smilbla::smilbla:

Gjest Deception
Skrevet

Ferdig i pose: Smash.

Løsgodis: Svarte krokodiller, rosa kantareller, skolekritt, heksehyl.

Gjest Tweek
Skrevet
Dragster (små poser med sure bilhjul i ulike farger

Å herreugd, sikleeeeeeeee!

Gjest Alou
Skrevet

Har ingen pose-favoritter, men melkesjokolader er det beste som finnes. Ingen over, ingen under og ingen ved siden av. :sikle:

Gjest vimselot
Skrevet

Spiser som vanlig ikke godis, men favoritten er peanøtter (helst usaltet), bamsemums, banansjokolade, vanilje- eller krokanis, marsipankake... og de kakene jeg en sjelden gang lager selv.

Gjest Frances
Skrevet

Rissjokolade. Jeg har sluttet å kjøpe sjokolade pga min avhengighet av rissjokolade. Prøver å late som om det ikke finnes lenger :sjenert:

Skrevet

Jeg er mest glad i salt godteri, peanøtter og potetgull er favorittene.

Skrevet
Har ingen pose-favoritter, men melkesjokolader er det beste som finnes. Ingen over, ingen under og ingen ved siden av. :sikle:

Ingen under heller? :ler:

Gjest Tang Lung
Skrevet (endret)

rosa kantareller, skolekritt, heksehyl (you took the words right out of my pocket)

samt :

Daim , Lion & Troika (åt mye Bounty en gang i tida også....)

Salte Sild (Sure Sild går jo an også i ny og ned)

Malaco Godt og Blandt

Haribo (den lilla boksen er vel best)

Bonbon Måkeklatter/Ørevoks (hmm , har Bb forvunnet helt ?)

Tom & Jerry pose

TV Godt

Endret av Tang Lung
Skrevet

Ingen under heller? :ler:

:ler:

Spiser sjelden godis, og fyser jeg på noe så er det evt. knekkebrød eller riskaker med hvit- eller brunost med syltetøy! Men har jo en favoritt i godis-verden og det er MARSHMALLOWS! Ekte, store, fluffy mallows, som puttes noen sekunder i mikro'n, slik at de blåser seg opp og er helt på kanten til flytende inni. Og så "pyre" litt med lighter'n utenpå for en litt karamelisert overflate :sjarmor: . Namme-nam :sikle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...