Hobgoblin Skrevet 7. mai 2007 #21 Skrevet 7. mai 2007 Smash, pandalakris, Søppeldynga (dvs de gule og rosa fiskene), og de sjokoladene med bringebærgele i en eller annen sjokoladepose. Også marsipan da, men det er jo ikke nam som posegodis...
Mischa Skrevet 7. mai 2007 #23 Skrevet 7. mai 2007 Bamsemums, smash, panda lakris, melkesjokolade, fruktnøtt, kvikk lunsj, troika, lakrissjokolade (som Nero), Non-Stop, M, Anton Berg marsipan (særlig de fugleeggene), Gullbrød.. Dragster (små poser med sure bilhjul i ulike farger, også en variant med bare bringbær og lakris, og en med kun salt lakris), dundersalt, tyrkisk pepper, zoo pastiller.. ooh mye! Og Polly - kjøper i Sverige .. sånne marshmellow aktige små kuler med sjokoladetrekk.. Av smågodt er krokodiller, sure peacemerker, Brio, jordbær (store flate), skumputer, riskaker, de rosa/turkise sure flaskene, mokkapletter..blant favorittene guuud jeg elsker godteri!
Gjest silkesvarten Skrevet 7. mai 2007 #24 Skrevet 7. mai 2007 Salte lakrispastiller. Ifa er favoritten. ←
happyhappy Skrevet 7. mai 2007 #25 Skrevet 7. mai 2007 Smash, daim-melkesjokoladeplata, after-eight, sjokolade med bringebærgelé inni.. mmmmmmmmmmm
Gjest Deception Skrevet 7. mai 2007 #27 Skrevet 7. mai 2007 Ferdig i pose: Smash. Løsgodis: Svarte krokodiller, rosa kantareller, skolekritt, heksehyl.
Gjest Tweek Skrevet 7. mai 2007 #28 Skrevet 7. mai 2007 Dragster (små poser med sure bilhjul i ulike farger ← Å herreugd, sikleeeeeeeee!
Gjest Alou Skrevet 7. mai 2007 #29 Skrevet 7. mai 2007 Har ingen pose-favoritter, men melkesjokolader er det beste som finnes. Ingen over, ingen under og ingen ved siden av.
Gjest vimselot Skrevet 7. mai 2007 #30 Skrevet 7. mai 2007 Spiser som vanlig ikke godis, men favoritten er peanøtter (helst usaltet), bamsemums, banansjokolade, vanilje- eller krokanis, marsipankake... og de kakene jeg en sjelden gang lager selv.
Gjest Frances Skrevet 7. mai 2007 #31 Skrevet 7. mai 2007 Rissjokolade. Jeg har sluttet å kjøpe sjokolade pga min avhengighet av rissjokolade. Prøver å late som om det ikke finnes lenger
Gjest Pet Skrevet 7. mai 2007 #32 Skrevet 7. mai 2007 Jeg er mest glad i salt godteri, peanøtter og potetgull er favorittene.
Lemon Skrevet 7. mai 2007 #33 Skrevet 7. mai 2007 Har ingen pose-favoritter, men melkesjokolader er det beste som finnes. Ingen over, ingen under og ingen ved siden av. ← Ingen under heller?
Gjest Tang Lung Skrevet 8. mai 2007 #34 Skrevet 8. mai 2007 (endret) rosa kantareller, skolekritt, heksehyl (you took the words right out of my pocket) samt : Daim , Lion & Troika (åt mye Bounty en gang i tida også....) Salte Sild (Sure Sild går jo an også i ny og ned) Malaco Godt og Blandt Haribo (den lilla boksen er vel best) Bonbon Måkeklatter/Ørevoks (hmm , har Bb forvunnet helt ?) Tom & Jerry pose TV Godt Endret 8. mai 2007 av Tang Lung
NullHull Skrevet 8. mai 2007 #35 Skrevet 8. mai 2007 Har ingen pose-favoritter, men melkesjokolader er det beste som finnes. Ingen over, ingen under og ingen ved siden av. ← Ingen under heller? ← Spiser sjelden godis, og fyser jeg på noe så er det evt. knekkebrød eller riskaker med hvit- eller brunost med syltetøy! Men har jo en favoritt i godis-verden og det er MARSHMALLOWS! Ekte, store, fluffy mallows, som puttes noen sekunder i mikro'n, slik at de blåser seg opp og er helt på kanten til flytende inni. Og så "pyre" litt med lighter'n utenpå for en litt karamelisert overflate . Namme-nam
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå