Gjest Tanita Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Nå har jeg funnet ny favorittgodis! Sur Supermix fra Brynhild! Peacemerkene der er supergode! Hva er din favorittpose?
Gjest Spring Hermit Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Spiser ikke posegodis, men er helt avhengig av Kick for tiden.
Smigul Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Har helt dilla på Ninar Favoritter Gul pose nam nam
Aurela Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 Spiser lite ferdigblandete poser, mest sånn plukk og mix Salt lakris er best, ingen protest!! Men fuge, ååh, godt det å men det er saltsuget som kommer først.. Åhh, så godt!!! Pleier å ta noen festkarameller også for å ikke få for salt smak i munnen, fuge bitene er så store og dyre, så de blir det få av:(
Lily Skrevet 6. mai 2007 #7 Skrevet 6. mai 2007 Det aller, aller beste jeg vet er fudge. ← Etter det kommer mokkasjokolade, og så sure pærer.
brumma* Skrevet 6. mai 2007 #8 Skrevet 6. mai 2007 Etter det kommer mokkasjokolade, og så sure pærer. ← De sure pærene smaker jo såpe!!! Jeg har ingen favorittpose, men elsker salt lakris!
Lily Skrevet 6. mai 2007 #9 Skrevet 6. mai 2007 Synes du? Jeg synes de er skikkelig gode, kjempesure og søte på en gang.
Grønt blad Skrevet 6. mai 2007 #10 Skrevet 6. mai 2007 Jeg er utrolig glad i de myke, salte halvmånene. De myke salte og sure smilieene er også en favoritt
Gjest Tanita Skrevet 6. mai 2007 #12 Skrevet 6. mai 2007 Jeg er utrolig glad i de myke, salte halvmånene. De myke salte og sure smilieene er også en favoritt ← Ja, de salte halvmånene også!
Cata Skrevet 6. mai 2007 #13 Skrevet 6. mai 2007 De salte smileyene er gode ja, og det samme er "speilegg" (de med lysest "plomme" som smaker sitron). Men akkurat nå har jeg dilla på..........."Love Hearts" - de der dropsene som kommer i ruller. Og så jeg som egentlig ikke er spesielt glad i drops en gang .
razmatazz Skrevet 6. mai 2007 #15 Skrevet 6. mai 2007 Selv digger jeg Smash; de der mais-sombrero-tortilla sakene med sjokolade utenpå! Ellers er jo krokodiller en udødelig klassiker
Trampe Skrevet 6. mai 2007 #16 Skrevet 6. mai 2007 Alt som kan minne om gummibjørner går ned på høykant. Og de der små runde sjokoladene med minismarties inni som er i smågodthylla. Og spesielt de små halvmyke karamellaktige dropsene de har i candykingsmågodtet, noen er rosa og noen er grønne. Knallgode. Jeg har vært to ganger i Paris, på smågodtbutikk, og de hadde de der i 15 forskjellige farger og smaker. Holdt på å gå fra konseptene jeg da Jeg er verdens største godtegris.
Amanlis Skrevet 6. mai 2007 #17 Skrevet 6. mai 2007 Selv digger jeg Smash; de der mais-sombrero-tortilla sakene med sjokolade utenpå! ← Signerer denne!!
Gjest Emera Skrevet 6. mai 2007 #18 Skrevet 6. mai 2007 Favorittgodter i pose? Må vel bli pulverpadder, det.
Latee Skrevet 6. mai 2007 #20 Skrevet 6. mai 2007 Jeg er utrolig glad i de myke, salte halvmånene. De myke salte og sure smilieene er også en favoritt ← *vann i munnen* Og så liker jeg belgiske trøfler, trøfler med romsmak , Godiva sjokolade, og av smågodt sånne crunchy karameller, røde fisker ..ooog.. så kommer jeg ikke på mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå