Donpedro Skrevet 12. mai 2007 #41 Skrevet 12. mai 2007 Hva i alle dager kan man svare på sånt? Jeg synes du burde sett på han etter den teite kommentaren, og sagt; "Hva vil du ejg skal svare til det?" ellr "Hvorfor sier du det?"
Rainbow Brite Skrevet 12. mai 2007 #42 Skrevet 12. mai 2007 Det er helt drøyt! Fatter ikke at folk synes det er helt ok å ta seg sånne friheter. Jeg husker en gang jeg var nede i byen, kom det to ganske lubne jenter gående mot meg. Jeg så at de så på meg og hvisket til hverandre. Da delte seg og gikk forbi meg på hver sin side hvor hun ene sa "jævla anoreksiavrak" og hun andre sa "fint med vandrende skjeletter". Jeg ble kjempelei meg! En annen gang var jeg på byen og danset og hadde det kjempegøy, da det plutselig kom en fyr bort på dansegulvet og stoppet meg opp fordi han bare MÅTTE si noe til meg. Det som kom var: "Du har faen med så tynne armer at det bare er ekkelt". Veldig hyggelig! Jeg ble kjempelei meg og fikk hele kvelden ødelagt. Akk det henger faktisk fortsatt igjen, selv om det er mange år siden... Ellers hører man jo ofte kommentarer som, "legg på deg", "begynn å spis", "herregud, du er tynn" osv... Helt vannvittig. Skulle likt å se tryne på en person hvis jeg gikk bort og sa; "fy faen, du er SMELLFEIT!!! Hva med å ta av noen tonn? Det der ser ikke ut!! Jeg blir kvalm av å se på at du spiser. " Heldigvis går det i bølger, hvor fornøyd man er med sin egen kropp, noen dager klarer jeg ikke å se meg selv i speilet en gang, men heldigvis har jeg kommet til et punkt hvor jeg er jeg fornøyd med å være så slank mesteparten av tiden. Så STOOOOR til DyneTryne! Vær glad for at du slapp unna med en ekkel kommentar. De må jo tross alt leve med seg selv og alle de ekle kommentarene de lirer av seg hele livet!! :blunke: (Blir litt "glad" for å lese sånne innlegg også egentlig, føler at dette er et tema som er på vei opp og ut! )
Gjest lillebøll Skrevet 12. mai 2007 #43 Skrevet 12. mai 2007 Fikk masse kommentarer nåår jeg var supertynn. Alt fra misunnelige til sårende. Når jeg derimot var skikkelig feit ei stund her jattet alle med å sa jeg så så fin ut osv.. du er ikke tykk, bare osv.. (Jeg var feit) Nå er jeg tynn igjen og plutselig kommer de ekle kommentarene.. Ehh..
Gjest Fjellsippa Skrevet 13. mai 2007 #44 Skrevet 13. mai 2007 Ja, det er utrolig hva enkelte får seg til å si Enkelte tror visst at verden kretser rundt dem, og at alle andre gjerne vil være deres ideal. Du kunne sagt til han at det var revnende likegyldig hva han synes om kroppen din, for han skulle aldri ha noe med den å gjøre. Du minner meg om meg selv da jeg var like gammel som deg. Jeg var lita og tynn, og folk trodde de kunne si hva som helst. Hånlatteren dere henger ennå igjen , og hvis jeg skulle angre på noe måtte det være at jeg ikke tok mer igjen på en pen måte. Jeg skulle ha spurt om de hadde for vane å kommentere andres utseende, og om de virkelig mente at det var ok å gjøre det. Med årene har jeg lagt på meg, men høyden er jo fortsatt den samme, og jeg kan ennå få kommentarer fra folk. Da ser jeg lenge på dem, men trekker ikke på smilebåndet i det hele tatt. Så hender det at jeg snur meg og går uten et ord. Antar at de føler seg ganske dum da. Jeg synes du skal være stolt av kroppen din. Vær rett i ryggen og hev hodet. Det er holdningen som er det viktigste. Så tar du på deg bikinien og går på stranda i sommer. Skal vedde på at mange kommer til å misunne deg den flotte kroppen din.
Gjest DyneTryne Skrevet 13. mai 2007 #45 Skrevet 13. mai 2007 Tusen takk for svar og dere, det hjelper veldig! Jeg har unngått denne tråden litt, fordi jeg ikke orker å tenke på det igjen men pytt sann. Rett holdning har jeg alltid, får fnatt av luting og hengslete kroppsholdning. Kanskje hadde jeg gjort det, hadde magen min sunket sammen, og ikke vært så flat? :eeh: Ser at det virker som om jeg spør etter tips, pga svaret med lavt stoffskifte her. Setter pris på hjelpsomhet, det står ikke på det, men jeg vil gjerne forbli som jeg er, og ikke legge på meg bare for å glede andre som synes at det er ubehagelig å se på tynnaser. Før denne dagen det skjedde, så jeg meg i speilet og følte meg heldig pga den flate magen. Nå tenker jeg bare usj og æsj og spenner den bevisst ut, men den blir ikke større av det engang selv om hvis den hadde blitt det, hadde det gått imot det jeg mener, å være stolt av seg selv og blabla.
Donpedro Skrevet 13. mai 2007 #46 Skrevet 13. mai 2007 Vær du glad for din flate mage! En vakker dag kan det hende den ikke er det lenger, og da vil du tenke tilbake til disse dager!
Gjest lillebøll Skrevet 14. mai 2007 #47 Skrevet 14. mai 2007 I går sa noen til meg, på halvveis spøk, at jeg burde gå å sjemmes så tynn som jeg var blitt. Ehh.. 36/38 i klær. Nei du, sjemmes gidder jeg ikke riktig enda.
Gjest DyneTryne Skrevet 14. mai 2007 #48 Skrevet 14. mai 2007 Vær du glad for din flate mage! En vakker dag kan det hende den ikke er det lenger, og da vil du tenke tilbake til disse dager! ← Ja en får vel bare tenke sånn Pluss at en annen fordel er at jeg kan sitte bakpå motorsykkel uten å være så tung at den velter, og at jeg kan snike meg i trange folkemengder. For noen fordeler
Gjest bada Skrevet 14. mai 2007 #49 Skrevet 14. mai 2007 Pluss at en annen fordel er at jeg kan sitte bakpå motorsykkel uten å være så tung at den velter, og at jeg kan snike meg i trange folkemengder. For noen fordeler ← Og så tar du ikke opp uforskammet mye plass på buss, fly, osv.
Gjest Fjellsippa Skrevet 14. mai 2007 #50 Skrevet 14. mai 2007 Før denne dagen det skjedde, så jeg meg i speilet og følte meg heldig pga den flate magen. Nå tenker jeg bare usj og æsj og spenner den bevisst ut, men den blir ikke større av det engang selv om hvis den hadde blitt det, hadde det gått imot det jeg mener, å være stolt av seg selv og blabla. ← Du skal være glad for den flate magen din. Den blir tids nok mindre flat. Jeg skulle ønske at jeg kunne fått tilbake litt av den flate magen jeg hadde for en del år siden
Gjest Huldali Skrevet 15. mai 2007 #51 Skrevet 15. mai 2007 Jeg får en del kommentarer på at jeg er for tynn, men jeg har opplevd å få kommentarer for at jeg for rund tidligere. Da var jeg små lubben og jeg må si at det var utrolig mye mer sårende enn å få kommentarer for at jeg er for tynn! Vet ikke helt hvorfor det var mer sårende, men det kanskje ha noe med hva man oppfatter som pent eller ikke gjennom media. Jeg er/var av den oppfatning at jeg ser bedre ut som for tynn enn som små lubben, kan ha noe med å gjøre kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå