Cata Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Har sittet og bladd litt for moro skyld i QXL sine sider og lurer på en ting... Hvis jeg en gang skulle finne på å selge noe der kan jeg da be om betaling via paypal? Og hvordan gjør man det på mest praktisk måte? Skjønner jo at det kan avtales direkte da, men lurer på om noen har prøvd det i praksis? Ser QXL legger opp til bruk av noe som kalles payex. Det ser jo greit ut, men når jeg nå allerede har en paypalkonto så ville det vært greit å slippe å registrere seg enda et sted.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå