Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har sittet og bladd litt for moro skyld i QXL sine sider og lurer på en ting... Hvis jeg en gang skulle finne på å selge noe der kan jeg da be om betaling via paypal? Og hvordan gjør man det på mest praktisk måte?

Skjønner jo at det kan avtales direkte da, men lurer på om noen har prøvd det i praksis? Ser QXL legger opp til bruk av noe som kalles payex. Det ser jo greit ut, men når jeg nå allerede har en paypalkonto så ville det vært greit å slippe å registrere seg enda et sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...