Gå til innhold

Stakkars meg....


Leo

Anbefalte innlegg

Om 14 timer går flyet til USA hvor jeg skal tilbringe de neste 14 dagene og her sitte jeg på kontoret. Ikke har jeg pakket heller... Må faktisk vaske et par maskiner når jeg kommer hjem også.

HAT :evil: !

Måtte bare få det ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...de to siste gangene vi har vært på tur har jeg faktisk reist helt uten klær i det hele tatt. Hr. Leo har nemlig glemt å legge bagen min i bilen... :) På den annen side har jeg jo fått shoppet en del da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...de to siste gangene vi har vært på tur har jeg faktisk reist helt uten klær i det hele tatt. Hr. Leo har nemlig glemt å legge bagen min i bilen... :) På den annen side har jeg jo fått shoppet en del da :D

:o Kjenner panikk følelsen bare bre seg i kroppen når jeg leser. Kofferten min ble borte en gang jeg dro til London, takk og pris var det dit jeg skulle, litt shopping er ikke meg imot heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tid for liten pause igjen... Har også vært observert i ført Hr. Leos litt for store jeans og en "artig" Rosenborg T-skjorte... Kanskje ikke så kledelig :o

Forresten er det mye mere synd på meg nå, for nå er det bare 13,5 timer til flyet går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liten

Våte klær i kofferten er et kjent fenomen her også, som et alternativ som skittentøy som vaskes når en kommer fram. :ler: Og ikke bekymre deg for vekta av de våte klærne, Jinx - dette er en glimrende måte å få en feeling med hvor tung kofferten er på returen, da med tørt tøy + alt det en har shoppet på tur!

Og bortkommen/forsinket koffert på utreisen er da vel å regne som en bonus? Har mange ganger løpt ut og shoppet som en tulling for de 2000 reiseforsikringen dekker, for så å glise selvtilfreds når kofferten kommer med taxi til hotellet senere på kvelden eller neste morgen :sjarmor: Essensielle nødvendigheter som p-piller og kontaktlinser har jeg alltid i håndbagasjen!

God tur, Leo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen til USA Leo!

Hvis du ser en ku med høye heler som stanger på en av dine fæle sjefer som holder deg opp hele natten så er det bare meg!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for det, Litago!

Her er jeg altsaa! Klaer har jeg ogsaa! (Det er det jeg sier; vaskemaskin med ekspressprogram er et must!) Naa skal jeg ta meg en liten cognac ogsaa blir det vel natta ganske snart.

Maatte bare sjekke internettilgangen foerst... Kanskje jeg er avhengig :o

p.t. Gaithersburg, MD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...