Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg våkner noen ganger av at kjæresten min plutselig er over meg..han våkner ved at jeg snakker til ham, men da er han allerede veldig kåt, og noen ganger nesten inni meg:p noen som har opplevd noe sånt, og har erfaringer og kommentarer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatt sex i søvne flere ganger vi.

Og våknet opp "under akten" (ikke vanskelig å vite hva vi begge har drømt om da) :rødme:

Gjest Gjest
Skrevet

Egentlig ikke. Han er aldri den som er kåtest av oss, eller "kaster seg over meg", så det der tror jeg aldri kommer til å hende. Men halvsøvnesex har vi hatt :)

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg våkner noen ganger av at kjæresten min plutselig er over meg..han våkner ved at jeg snakker til ham, men da er han allerede veldig kåt, og noen ganger nesten inni meg:p noen som har opplevd noe sånt, og har erfaringer og kommentarer?

Jeg har hatt en kjærest som la seg over meg, støtte tre ganger, og veltet seg over på ryggen igjen. Av og til gjennomførte han et helt samleie, en sjelden gang voknet jeg heller ikke av det...

Skrevet
Nei, da hadde det blitt bråk.

Du er nådeløs. Hvis det er i søvne er det ikke så veldig mye han kan for det da. :overrasket:

Skrevet (endret)

Er jeg nådeløs? *gliser* Bråk i den forstand at: 1: Jeg hater å bli brått vekket fra min søte søvn, så jeg hadde kanskje sagt: - Hva faen er det du gjør? Eller - Hva er det du driver med!? Også det i halvsøvne, så jeg kan ikke så veldig for det, som du sier selv. :) Eller 2: Jeg hadde fått skikkelig angst og panikk, fordi jeg ikke forsto hva som skjedde med en gang, også det på grunn av at jeg ikke var skikkelig våken. Eller 3: Kombinasjon av 1 og 2. Konklusjon: Sex når man er våken.

Endret av Pax
Skrevet

Jeg har hatt sex med min ekssamboer flere ganger hvor han har vært den aktive og allikevel sovet. Jeg har våkent relativt kjapt og vært med på notene. Trodd at han har vært våken. Han har våknet litt senere da ;) Faktisk helt ok det.

Jeg kunne jo bare ha avvist ham dersom jeg ville. Om jeg hadde våknet under sexen så hadde det også vært ok. Vi hadde jo uansett sex i hytt og pine.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har fantasert om det flere ganger. har fortalt kjæresten min om det også. Han har prøvd 2-3 ganger, men jeg har nesten alltid vært våken på forhånd. Enten at jeg har våknet i det han har begynt å spre bena mine eller kledd av meg. Eller ved at jeg bare har våknet før ham. Syns dette er veldig synd for jeg lurer på hvordan det er å ha sex mens jeg sover.. =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...