Gå til innhold

Erfaringer med bestilling fra PS Data ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

vurderer å bestille meg mobil derfra men er litt usiker for de har fått ganske varierte tilbakemeldinger.

noen her som har erfaring med de ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har iallefall aldri hatt problemer med dem når jeg har bestillt datautstyr. Meget kjapp levering.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg bestilte pc derfra. De tullet med adressen, og sendte pc til en annen kant av landet. De var ganske behjelpelige da. Litt tull først altså, men ryddet bra opp også.

Gjest Matsui
Skrevet

Foreløpig har jeg kun gode erfaringer med PS Data.

* Banker i bordet *

Gjest Persille
Skrevet

Jeg har også kun god erfaring med dette firmaet.

Skrevet

Samme her bestilt datadeler derfra i flere år og har aldri hatt noe å klage på. Kundeservicen har også vert upåklagelig ved skader/defekter på utstyret

Skrevet
vurderer å bestille meg mobil derfra men er litt usiker for de har fått ganske varierte tilbakemeldinger.

noen her som har erfaring med de ?

Jeg har bestilt derfra mange ganger, og aldri hatt dårlige erfaringer med dem.

Er du sikker på at de varierte tilbakemeldingene gjelder PS Data og ikke noen av produktene? Jeg hadde feil på en harddisk jeg bestilte derfra - den ville ikke starte opp. Jeg ringte til dem, og allerede etter to dager hadde jeg en ny disk her. Den kom før jeg fikk sendt den ødelagte i retur.

Gjest Jytte
Skrevet

Jeg har veldig god erfaring med PS Data. Har kjøpt både en laptop til meg selv og en stasjonær spill-PC til sønnen min derfra. Bor på en helt annen kant av landet, men jeg er imponert over den servicen de utviste da jeg måtte sende den ene PC`en inn for sjekk.

Skrevet
Jeg har bestilt derfra mange ganger, og aldri hatt dårlige erfaringer med dem.

Er du sikker på at de varierte tilbakemeldingene gjelder PS Data og ikke noen av produktene? Jeg hadde feil på en harddisk jeg bestilte derfra - den ville ikke starte opp. Jeg ringte til dem, og allerede etter to dager hadde jeg en ny disk her. Den kom før jeg fikk sendt den ødelagte i retur.

ja er kundeservice ved reklamasjon og tiden forsendelsen tar jeg er usikker på men jeg vurderer sterkt å prøve.

Gjest Tessmira
Skrevet

Har god erfaring med psdata.

Skrevet (endret)

Lenge siden sist jeg bestilte noe, men var veldig fornøyd sist jeg brukte dem. Er mindre fornøyd med den faktiske butikken de har, men web-bestilling har jeg bare gode erfaringer med.

Endret av Eir
Skrevet

Har aldri hatt noe problemer med PS data og servicen har vært upåklagelig til nå.. Har kjøpt skriver, laptop og anna dill derfra og aldri hatt noe problemer med levering eller bestilling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...