Gå til innhold

Billige flybilletter Oslo-Cancun


Karamba

Anbefalte innlegg

I går fant jeg noen billige flybilletter fra Oslo til Cancun hos Kelkoo.no, men siden jeg da ikke hadde overtalt samboeren til å reise så kjøpte jeg de ikke. I dag sa han at det bare var å bestille, men nå er de selvfølgelig ikke der lengre... :sur:

Noen som har tips til noen bra nettsider?

Skal reise i slutten av juni og være borte i ca 3 uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Melonas

vi fant billetter med KLM og Martinair, med mellomlanding i Amsterdam, betalte ca 15 000 for to stk. Fant billetter gjennom Travelpartner, de var billigst da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier som alltid: sjekk kayak.com og finn.no. Har veldig gode erfaringer med disse sidene. Sjekk også den amerikanske hotels.com, de selger flybilletter også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veronica Mars

Jeg finner ofte billige billetter på reisefeber.no eller marcopolo.no. Når jeg søkte for deg nå fant jeg billetter til cancun for rundt 20000 for to personer. Det er jo ikke akkurat billig, men man kan kanskje ikke regne med å finne bedre så kort tid før.

Endret av Veronica Mars
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra 19. juni til 10. juli: 14728,- på finn.no, 14520,- på kayak.com

Endret av Latee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melonas
Det er jo ikke akkurat billig, men man kan kanskje ikke regne med å finne bedre så kort tid før.

Joda, vi bestilte 4 uker før vi reiste, da lå også billettene på 20 000/2stk.

Husk å sjekke når flyene går og er framme! De billettene vi egentlig hadde tenkt til å kjøpe kosta 17 000, hadde mellomlanding i Paris og Mexico City, og reisetiden var på nesten 24 timer...

Billettene vi kjøpte var med avreise herfra tidlig på morgenen, en mellomlanding, og framme i Cancun før 17. Helt perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips, folkens!

Endte opp med 4 billetter (reiser med 2 barn) til kr 25 000,-. Synes det var en bra pris! Det som også var veldig greit med disse billettene er at vi reiser direkte til Cancun fra Frankfurt.

Fant billettene hos Kelkoo... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...