Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hørt at alle som er på facebook er homser. Jeg skal aldri melde meg inn der... ALDRI!!! Det er et forfærdelig sted, og jeg har faktisk hørt at man kan få aids av å logge seg inn der.

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

huffda, det var da ille

Gjest Nedfall
Skrevet
Jeg har hørt at alle som er på facebook er homser. Jeg skal aldri melde meg inn der... ALDRI!!! Det er et forfærdelig sted, og jeg har faktisk hørt at man kan få aids av å logge seg inn der.

Blæh ! Du er der selv, og har vært der siden september, er jeg 99% sikker på..

Gjest DyneTryne
Skrevet

yme skrev ttil meg på facebook senest i går, her lurer du ingen :ler::reise:

Skrevet

Det her er helt skandaløst!! Facebook har fratatt meg min anonymitet :trene: (jeg gråter mens jeg trener)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...