Yme Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Jeg har hørt at alle som er på facebook er homser. Jeg skal aldri melde meg inn der... ALDRI!!! Det er et forfærdelig sted, og jeg har faktisk hørt at man kan få aids av å logge seg inn der.
Gjest Nedfall Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Jeg har hørt at alle som er på facebook er homser. Jeg skal aldri melde meg inn der... ALDRI!!! Det er et forfærdelig sted, og jeg har faktisk hørt at man kan få aids av å logge seg inn der. ← Blæh ! Du er der selv, og har vært der siden september, er jeg 99% sikker på..
Gjest DyneTryne Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 yme skrev ttil meg på facebook senest i går, her lurer du ingen
Yme Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2007 Det her er helt skandaløst!! Facebook har fratatt meg min anonymitet (jeg gråter mens jeg trener)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå