Vela Skrevet 6. mai 2007 #21 Skrevet 6. mai 2007 Får følelse av sommer hvis jeg er ved vannet, men haaater at de bæsjer overalt, og nærmest napper mat ut av hendene til folk..
Hobgoblin Skrevet 7. mai 2007 #22 Skrevet 7. mai 2007 Jeg liker måker! Og ja, jeg har også blitt vekket av skrikende måker på morgenkvisten, men liker dem allikevel.
Gjest Deception Skrevet 7. mai 2007 #23 Skrevet 7. mai 2007 Jeg hater dem også! Duer kommer som en god nummer to. ← Fullstendig enig! Tilsammen er de livsfarlige.
Gjest Miss Guided Skrevet 7. mai 2007 #24 Skrevet 7. mai 2007 ....og skjærer - bråkete bedritne skapninger som vekker meg alt for tidlig hver eneste morgen!
Gjest Silmarill Skrevet 10. mai 2007 #26 Skrevet 10. mai 2007 Jeg liker måker! Og ja, jeg har også blitt vekket av skrikende måker på morgenkvisten, men liker dem allikevel. ← Jeg også har blitt vekket mange ganger av skrikende måker på morgenkvisten og det er bare så kjempekoselig
Nilma Skrevet 10. mai 2007 #27 Skrevet 10. mai 2007 Jeg liker måker! Og ja, jeg har også blitt vekket av skrikende måker på morgenkvisten, men liker dem allikevel.← Jeg ble vekket av måkeskrik så sent som i 4-tiden i natt, men tenkte bare: "så koselig!". Her i byen har folk en nærmest sykelig antipati mot måker, men når man bor i en kystby i Nord-Norge må man nesten både forvente og tåle såpass, synes jeg.
MellonCollie Skrevet 10. mai 2007 #28 Skrevet 10. mai 2007 Jeg liker lyden av dem, og de plager meg ikke så lenge de ikke blir nærgående. En gang vi satt og spiste på en øy, kom det agressive måker helt bort til oss, og vi var faktisk redde for at de skulle angripe. De hadde ondskap i øynene sine... Jeg er litt redd for (store) fugler. ← Skriver under på denne. Lyden er jo en sommer-lyd (men skjønner dere som sliter med det "døgnet rundt" ikke er like positive...hehe). Men liker ikke fugler så godt sånn generelt sett, føler de er litt ustabile
Samantha Skrevet 10. mai 2007 #29 Skrevet 10. mai 2007 Åååh, eg elskar måsar!! :rødme: Får utrulig sommarfølelse av at dei skrik og kavar rett utanfor soveromsvinduet mitt. Heilt herlig!!
Gjest Silmarill Skrevet 10. mai 2007 #30 Skrevet 10. mai 2007 Jeg liker lyden av dem, og de plager meg ikke så lenge de ikke blir nærgående. En gang vi satt og spiste på en øy, kom det agressive måker helt bort til oss, og vi var faktisk redde for at de skulle angripe. De hadde ondskap i øynene sine... Jeg er litt redd for (store) fugler. ← Kanskje de hadde unger i nærheten av der dere satt!? Har selv hatt med meg paraply på enkelte fisketurer (selvom solen skinte) nettop pga. det du skriver! De kan fly mot deg dersom du er i nærheten av måkeungene! Måker og måkeskrik er sommer i mine øyne uansett når på døgnet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå