Løpegutt Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Hei jenter. Jeg er en gutt på 20 som trenger nye løpesko. Det viktigste for meg er at skoene er pene og stilrene. Kan dere hjelpe meg å velge de riktige? Såklart bør jo skoene være av god kvalitet og på alle måter en god løpesko. Men for meg er hvordan jeg tar meg ut i dem det viktigste Ofte er det letteste å se skoene i en større sammenheng med klærene du trener i. Så finn gjerne også klær dere mener skoene gjør seg godt i sammen med. Skostørrelse må være 43 og pris rundt 1000,- Jeg blir veldig glad om dere tar utfordringen
Yme Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 (endret) 10 poeng for å være den minst hetrofile tråden jeg noengang har sett, og 5 i bonus for at du greide å poste et spørsmål om klær på kosthold og treningsforumet. You go girl! Endret 4. mai 2007 av Yme
Løpegutt Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 (endret) 10 poeng for å være den minst hetrofile tråden jeg noengang har sett, og 5 i bonus for at du greide å poste et spørsmål om klær på kosthold og treningsforumet. You go girl! Takker så Mye! Jeg synest kosthold og treningsforumet virket som et godt alternativ for min tråd. At dette er den minst minst hetrofile tråden du noengang har sett kan være så Jeg er da vitterlig på kvinneguiden er jeg ikke? Anyways, jeg har mine gode grunner som kanskje ikke alltid virker like opplagte på alle. Jeg har noe som kallest for sosial angst/fobi, google det om du vil. Dette er en lidelse som gjør at all oppmerksomhet som rettes mot meg oppleves negativt. Personer som meg er perfeksjonister og ønsker til en hver tid å ta oss godt ut i andres øyensyn. For de som må ha det inn med teskje: http://www.helsenytt.no/artikler/sosial_fobi.htm Jeg tenker dette er en god nok introduksjon for meg her i forumet. Det øvre innlegget mitt er fortsatt like fult aktuelt, så jeg ser gjerne at noen svarer meg Endret 31. januar 2008 av Løpegutt
Kptpower Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Jeg synes Nike virkelig har fått det til med sin + serie. Jeg var skeptisk til nike fordi de aldri har sittet godt på mine føtter. Jeg har en ipod nano og ville ha nike + fordi man kan koble de sammen for å logge treningen. Skoene finnes i flere modeller og farger, og prisklasser. De jeg kjøpte kostet bare 700 kr og har sittet som et skudd på beinet mitt siden i høst i allefall Deilige er skoene å se på, og har fått mange positive kommentarer! Spesielt siden jeg greier å holde de såpass rene og pene. Ta en tur innom nikestore.com eller Nikestore ved Oslo City kanskje du finner noen. Det jeg gjorde var å gå på min nær sportsbutikk og fikk de til å bestille en modell jeg ville ha, siden jeg bor såpass langt unna. Måtte bestille 2 ganger fordi de er litt små i størrelsen! Lykke til! nb! HUSK Å kjøpe gode sokker!
Løpegutt Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2008 Jeg synes Nike virkelig har fått det til med sin + serie. Jeg var skeptisk til nike fordi de aldri har sittet godt på mine føtter. Jeg har en ipod nano og ville ha nike + fordi man kan koble de sammen for å logge treningen. Skoene finnes i flere modeller og farger, og prisklasser. De jeg kjøpte kostet bare 700 kr og har sittet som et skudd på beinet mitt siden i høst i allefall Deilige er skoene å se på, og har fått mange positive kommentarer! Spesielt siden jeg greier å holde de såpass rene og pene. Ta en tur innom nikestore.com eller Nikestore ved Oslo City kanskje du finner noen. Det jeg gjorde var å gå på min nær sportsbutikk og fikk de til å bestille en modell jeg ville ha, siden jeg bor såpass langt unna. Måtte bestille 2 ganger fordi de er litt små i størrelsen! Lykke til! nb! HUSK Å kjøpe gode sokker! Ypperlig! http://nikeplus.nike.com/nikeplus/index.jh...src=emealanding Jeg har sjekket ut + serien fra nike og det ser ut som de skoene jeg er ute etter Pluss at det er kult at du kan koble de med I-poden Det skal virkelig få fart i treningen. Jeg bor i Bergen så da gjelder det å finne en butikk slik at jeg kan få et fysisk godt inntrykk av skoene før jeg kjøper, og helst prøve de. Gleder meg til å sette igang :-D Gode sokker er notert Takker så mye
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå