Gå til innhold

Har dere fortalt om graviditeten?


KræsjPink

Anbefalte innlegg

Min kjære har fortalt det til flesteparten av kompisene sine (for stolt til å klare å holde det hemmelig ;) ), jeg har bare sagt det til 3stk. Vi skal informere familien og gjenværende venner om ca 2 uker, da er jeg ca 11 uker på vei.

Vil egentlig vente med å fortelle til uke 12 (pga sjansen for spontanabort avtar), men jeg kommer til å bli avslørt i uke 11 uansett...så...vi kommer heller folk i forkjøpet :)

Når forteller dere det? Evt, når fortalte dere det? Hvem fikk vite det først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mamma har visst det siden veldig tidlig, fordi jeg ble gravid rett etter at jeg mista i uke 11, og var ikke psykisk helt på topp og trengte noen å snakke med. Så fikk søstra mi vite det i uke 8, fordi hun var på besøk når jeg begynte å få blødninger.

Familien på min side fikk vite det i helga, familien til sambo får vite det idag - jeg er 12 uker i morgen :) Hadde egentlig tenkt å vente enda litt lenger, men så var vi på UL forrige uke, og fikk se en liten tass med armer og bein med et hjerte som slo, så da turte vi likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi slapp nyheten først til min søster så til sambos søster, viste dem bare bilde av den positive testen... :) Svigersøster venter smått 1 1/2 mnd før oss så det blir gøy!

Så fikk Turbo fortelle det til besteforeldre (svigers) 1 april... Så mine venner senere på kvelden, litt morro siden 2 av dem venter smått nå i juni. De hadde mast lenge om ikke vi også skulle få i år.

Så fikk mamma og pappa vite det og resten av søskenflokken. :) Vi skulle jo egentlig vente til vi var i uke 12 men så ble jeg så dorlig at det var bare å spre nyheten til alle før de fikk misstanke selv. :) Morro å fortelle det når de minst aner det! :) Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullstendig offentlig her nå. Jeg er snart 15 uker på vei da, de kommende tantene fikk vite det bare noen dager etter vi selv fant det ut, og mamma og svigermor samt noen få andre fikk også vite det tidlig, men andre måtte pent vente til forrige uke.

Det var ingen som ble overrasket da, alle mente på at det var "på tide", siden vi har vært gift i snart tre år og greier... Litt snålt når de eneste som får sjokk over graviditeten er de kommende foreldrene :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene minefikk vite d nesten med en gang, mens 2 bestevenninner fikk vite d nå nylig... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vi som er så hemmelighetsfulle da.. Vi gleder oss vilt til å fortelle det. Klarer nesten ikke å vente. Men ettersom det er så uvirkelig så har jeg nesten ikke turt å tro det selv.. Tror jeg venter til etter UL i uke 13 jeg.. Er 9+1 nå. Kjenner meg mamma rett så har hun visst det i flere uker allerede.. :ler: Søster har en datter på snart to mnd, så hun kommer til å ta helt av.. Æ glær mæ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...