Gå til innhold

Fargetema og blomster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere,

Noen her som har bestemt seg eller er usikre på blomstervalget?

Noen som har link å vise til, eller andre ideer. Trenger hjelp jeg!

Takk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ser du hvordan vi har tenkt å ha det, bare i litt andre farger:

Hvit duk

Serviettene er fra Duni, off-white med gull/kobber farget hjerter

Brune stearinlys eller kubbelys

Rosa roser, buketten min er i samme

Kombinert menyhefte/bordkort i kobberbrunt & offwhite

Skrevet

Jeg skal ha grønt, orange og hvitt.

Går igjen i blomster, perler, sanghefte, serviettene, kakene, for nå hvertfall.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Uten at vi har gått i gang med detaljplanlegging, så har jeg fått gehør fra samboer om å ha alt i hvitt/lyst. Ser for med hvite/lyse peoner eller store roser. Vil ha det klassisk og enkelt.

Skrevet

Hadde hvite roser med perler i, marthaliljer og eføy i buketten. Oppsatser med samme roser og eføy på bordet, og noen detaler med perler og gull. Ble veldig fornøyd med det :)

Skrevet
Uten at vi har gått i gang med detaljplanlegging, så har jeg fått gehør fra samboer om å ha alt i hvitt/lyst. Ser for med hvite/lyse peoner eller store roser. Vil ha det klassisk og enkelt.

Ja, tenker litt det samme som deg egentlig.

Klassisk og enkelt, likevelt ikke sååå enkelt :) Vil ha roser og liljer, med så lite grønt som mulig i selve buketten.

Gjest Ballerina
Skrevet (endret)

Vi skal ha hvitt, limegrønt og bittelitt rosa (brudepikene skal ha rosa kjoler sier de). Innbydelser, bordkort osv. er i grønt, men også hvitt... så på en eller annen måte så kommer nok alt til å stå i stil :ler:

På bordene kommer vi til å pynte med eføy og kanskje germini og noen andre hvite blomster... rundt kubbelysene tror jeg at jeg skal ha grønne og rosa perler i en streng for å knytte inn det rosa. I min brudebukett kommer det meste til å være hvitt og grønt, men kanskje bittebittelitt rosa!

Endret av Ballerina
Skrevet

Vi har fargen rosa som går igjen litt overalt.

Vi hadde rosa bånd på invitasjonene, de kommer til å være på bordkortene, jeg skal ha rosa roser i buketten, rosa brudepikekjole osv..

Ellers blir det hvitt og sølv.

Alle dekorasjoner og pynt blir enkelt og elegant.

Skrevet (endret)

Hos oss var det meste hvitt og rosa (kjolen min hvit, blomstene rosa, brudepikens kjole var hvit og rosa, blomstene på mannen og sønen vår sin jakke rosa, invitasjonene og bordkort/menyer hvitt/rosa.....)

Bordene var dekket svært enkelt. Hvite duker, hvite servietter, roseblader i samme to nyanser som buketten + en mørkere strødd utover bordet, buketten som "centerpiece"og telys i lave "glass" langs midten av bordet. Menyene og bordkortene var også rosa/hvite :)

Her er noen bilder...

Hele bordet

Bladene og lysene

Buketten på bordet (Noen av blomstene var allerede beygnt å se litt stygge ut...men det synes ikke på fotografbildene :) )

Meny og bordkort

Endret av *Emma*
Skrevet

Vi skal ha rosa, off-white, gull og rødt.

Ser for meg hvit duk, med off-white løper med gull tråder i, mange små vaser med buketter av rosa og røde peoner, små rosa telys, og offwhite kubbelys med gull striper på. Serviettene er rosa med offwhite(mindre) serviett over.

Skrevet

Roser er min absolutte favorittblomst, så vi skal ha roser både i brudebuketten og andre oppsatser, blandet med brudeslør (blomsten). Siden bryllupet er på høsten, skal vi ha varme farger som rødt, orange, fersken og gul, med grønne blader til å pynte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...