mowgli Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Her ser dere bilder av hvordan vi har tenkt å dekke bordene (beklager dårlige bilder, har tatt bildene med mobilen i en katalog....) Bord I Bord II Serviett Har noen av dere sett billige perlepakker i forskjellige størrelser noe sted på nettet?
Gjest Ballerina Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Har du sett på Panduro om du finner de perlene du ser etter??? Der kjøpte vi billige perler til bordkortene iallfall!
FrøkenEnnå Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Bordet du skal ha ser veldig fint ut!! Får du tatt et bedre bide?det er vanskelig å se det ordentlig Det minner om sånn vi skal dekke vårt bord.God smak du
mowgli Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2007 Desverre... jeg tok bildet i en Duni-katalog i butikken jeg kjøpte dukene og serviettene... Har søkt på nettet men kan ikke finne det der heller.. Tusen takk for ros om god smak
panda Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 Jeg kjøpte perler tredd på ståltråd i en Løiten lysbutikk. Viklet dem rundt kubbelys og det ble veldig fint. De har også stort utvalg av servietter. http://www.loiten-lys.no/?objectId=10&wt=++++++++Velkommen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå