Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Jeg tror kanskje jeg er gravid. Hadde el den 27. april, og etter den dagen har jeg vært ufattelig trøtt.. såååå, enten gravid, eller så brygger jeg på noe. endel hodepine har jeg også hatt? Hva tror dere...? trengte bare å skrive det..
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Pussig å få symptomer før implantasjon, men jeg har hørt om det. Forstår ikke hvordan det kan skje, men så er ikke jeg noen ekspert Men er vel ikke SÅ mange dagene til du kan teste nå? Lykke til
Gjest ts Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 ja, det var det jeg mente jeg også. At det er litt vel tidlig å få symptomer. Men så kan det hende at el kom tidligere enn jeg trodde? Håper jeg ikke brygger på noe annet, for det er fryktelig irriterede å gå og være uggen i så lang tid.. Da blir det på en måte bedre det hvis det skulle være en liten spire Tiden får vise hva som skjer.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Hvordan er det du har anslått EL? Temping, tester, sekret, eller telle dager? Men det skal egentlig ikke være mulig å få symptomer før minst 5-7 dager etter EL, selv om mange påstår at "de bare vet". Har aldri opplevd å være gravid selv, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro
Gjest ts Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Jeg har nok bare tellt dagen ja, så om det stemmer vet jo ingen! Nei, har ikke vært gravid før jeg heller, så er helt blank på dette. Jeg vet bare at kroppen min ikke har oppført seg som den bruker i det siste. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro jeg heller. Måtte bare lufte litt her inne, og ikke til samboeren, som garantert hadde freaket ut..
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Hehe, stakkars samboer Men det med å telle dager er ikke av det sikreste, spesielt ikke om du har ustabil syklus. Som en grunnregel vil du sjelden ha EL de første 10 dagene av syklusen, men etter det er det stort sett fritt frem hos de fleste. Men om du har hatt EL den 27 kan du med litt flaks teste den 9-10, og den tiden går fort Ta livet med ro, og ikke ta de største drinkene eller kjøp inn en haug med babytøy (sier jeg av alle )
Gjest ts Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 Tror kanskje jeg greier å holde meg med å teste til den 11. Tror jeg.. kanskje. Hehe. Skal prøve å la være å kjøpe babytøy.. Men lurer på om jeg skal begynne å hekle et lappeteppe, som plutselig viser seg og bli et babyteppe I hvilke uke begynner mor og barn og dele blodomløp?.. når vi først er igang med å drømme her
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2007 #8 Skrevet 3. mai 2007 Vente med å teste?! Er du gal?! (Har svidd av min del tester uten å egentlig tro på det selv ) Hekler du et til meg og? Eier ikke evner til å sy, så her blir grytelapper babytepper, og sokker til grytelapper Men det med blod (ikke blodomløp, det er faktisk separat hele tiden) er jeg ikke helt sikker på. Tror det er fra implantasjonen, og den er vel da rundt 6-10 dager etter eggløsning :klø: Googlet litt og ble egentlig bare mer forvirret. Virker som om selve BLODET ikke deles, men at fosteret får ting fra morens blod svært tidlig. Dette får jeg forske nærmere på når samboeren går med på å ha sex under EL
Gjest ts Skrevet 3. mai 2007 #9 Skrevet 3. mai 2007 Ja.. Det var det ja. Jeg kan egentlig ikke å hekle jeg heller, men fikk sånn innmari lyst akkurat nå! Jeg tror ikke jeg tør å teste jeg.. Også vet jeg at mensen blir utsatt uansett hva jeg gjør, siden jeg tenker så masse på det. Det hadde vært helt utrolig om det blir to blå streker!!! Samboeren min gikk ikke med på det sånn direkte, om jeg kan si det sånn.. Eller, jeg fortalte han at nå var det på tide med gummi, elles så ble det kanksje en liten, men det ble aldri brukt gummi. så det. Han er fullt klar over hva som kan skje, men vil ikke tenke så masse på det før det blir sikkert.. jeg må finne det ut selv, gi han et par dager og komme seg på, også blir han nok verdens lykkeligste
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2007 #10 Skrevet 4. mai 2007 Du kan få en strikkeoppskrift av meg. Man begynner med 25 masker, avslutter med 10, og en hel haug hull Hehe, typisk mann. “helt greit med barn, men ikke lag SÅ mye stress da vel!” Men en ting behøver du ikke uroe deg for, har eggløsningen først vært så kan ingenting bortsett fra cyste, medisin eller graviditet forsinke mensen
Gjest ts Skrevet 4. mai 2007 #11 Skrevet 4. mai 2007 Blir formen til hullene som små blomster? I tilfelle prøver jeg den gjerne Jeg skal prøve å la være å stresse samboeren, men det er litt vanskelig å gå og tenke på det her helt alene.. Men spennende også!! Kroppen er en rar ting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå