Gå til innhold

Amsterdam


Gekko

Anbefalte innlegg

Mannen skal arrangere utdrikkingslag for en kompis og vurderer en langhelg i Amsterdam. Men å finne hotell over nett er ikke bare enkelt. Enten er det kjempedyrt eller så blir det overnatting i sovesal på vandrerhjem og det frister ikke så veldig.

Kan noen tipse oss om rimelige hoteller i Amsterdam? Kravene er ikke så høye, men noenlunde reint, 2-4 mannsrom og lås på døra er en fordel. :)

Endret av Gekko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koyk Hotel i amsterdam. Det er ikke luxus, men inkudert lunsj. Det rimligste alternativet utenom herberge, når jeg og typen dro til Amsterdam i fjor! Vi var nesten ikke på rommet, så for oss var det helt greit.. Vi er heller ikke så kravstore :ler:

Var dusj og toalett i gangen. Tror man får familierom der også

Ligger ved leidseplein. rett ved kanalen. Leidseplein er jo området med flest utesteder, puber og kafeer.

Har ikke telefonnumer eller nettside å vise til, men kan anbefale stedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quentin hotel amsterdam ligger 3 min gange fra leidseplein med de minste hotellrom jeg hittil har sett (senga = rommets bredde..) og stup bratte trapper. Men rimelig, relativt rolig, reint og do/ dusj på rommet -og for en beliggenhet! Har bare lykkes å bo der ved én anledning (drar alltid en kosetur innom a'dam når vi besøker svigers) de to siste gangene har de dessverre vært fullbooka. Google og sjekk på tilgjenelighetskalenderen deres, om de skulle ha ledig når dere er der, er det et helt fint sted å bo :) Deilig å bare krysse to hjørner for å komme hjem midt på natta da *hehe*.

Stayok (eller stayokay?) Vondelpark er et herberge men du slipper å sove på svære saler selv om de sikkert også har det.. Rent, 'sterilt', rimelig og sentralt (ca 5 min fra Leidseplein). Men primitivt da, ikke akkurat varmekabler i dusjen.. Husk håndklær i tilfelle.

God tur, dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Dessverre har begge hotellene fullt den helgen det er snakk om, men kanskje vi kan få nytte av det en annen gang? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...