Gå til innhold

Surrogatmamma noen?

waco

Dette vil oppklare stemningen.  

1. 1. Dette vil oppklare stemningen.

• Overhodet ikke, jeg er ingen del av felleskapet.
      4
    • Selvsagt, jeg vet at jeg er et resultat av fellskapet og siden jeg ønsker at andre skal fostre mitt foster, bør jeg kunne fostre deres.
      2
    • Overhodet ikke, dette har ingen ting med felleskapet å gjøre, dette handler om mitt livs suverinitet.
      4
    • Selvsagt, dette har ingenting med eget kroppssuverenitet å gjøre, da en kvinne aldri kan eie et foster, og det er alltid en mann tilstede.
      1

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Foreløpig viser at 80% ikke vill gjort dette. Kan det være noe i at man gjør ikke for andre det andre ikke ville gjort for deg???

Waco, en dag vil du også bli far men en mor vil forkludre dette? Javel, men kan det da være deg som er årsaken til at mor forklundrer? Man skal være to om et barn.. man må gi for å få.. Tror du har noe å lære der :D

Nei jeg ville nok heller ikke gjort det, et svangerskap er faktisk en belastning for kroppen og mye kan skjer underveis. Derfor så ville jeg satt meg først som første prio for barnet. Deretter kommer følesene/ det psykiske man må leve med etter dette, det kan forårsake et vanskelig liv.

Jeg må rose de som gjør det, men da bør man gjøre det av et godt og varmt hjerte, ikke for en inntekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

må sige at jeg kunne godt være surogat mor men ikke til hvem som helst, kunne godt bære et barn til min søster da jeg ved hun ville være en god mor, og til et venne par af os som ikke kan få børn kunne jeg også bære hvis jeg blev spurgt, men kunne ikke gøre det for penge, eller til en ukendt ville være sikker på at barnet kom i rette hænder og ville få en god opvækst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

tror ann har et poeng..

selv blant de 20% som sider du kan vurdere å bli surgatmor, så tror jeg waco skal lete lenge..

folk sender ikke et barn ut i verden uten å ha sjekket godt ut hvem de gjør det for..

Innlegget ditt er endret på grunn av usaklig uttalelse. Diskuter sak, ikke person. Cassandra - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...