Gå til innhold

Surrogatmamma noen?


waco

Dette vil oppklare stemningen.  

  1. 1. Dette vil oppklare stemningen.

    • Overhodet ikke, jeg er ingen del av felleskapet.
      4
    • Selvsagt, jeg vet at jeg er et resultat av fellskapet og siden jeg ønsker at andre skal fostre mitt foster, bør jeg kunne fostre deres.
      2
    • Overhodet ikke, dette har ingen ting med felleskapet å gjøre, dette handler om mitt livs suverinitet.
      4
    • Selvsagt, dette har ingenting med eget kroppssuverenitet å gjøre, da en kvinne aldri kan eie et foster, og det er alltid en mann tilstede.
      1


Anbefalte innlegg

Har alltid lurt på kvinners forhold til å være surrogat for en annen kvinnes foster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke om det handla om liv en gang? Hva hvis man kunne utvikle en vaksine mot hiv? Hmmm, da hadde vel egoismen seiret tror jeg... =( Ingen vil ofre seg til felleskapets beste lengere... ingen...

W

nei til at kvinner bruker sminke og make-up.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det kom vel ann på, men da måtte jeg vært helt sikker på at jeg var ferdig med og få barn selv, og jeg tror jeg ville ha foretrukket og kjenne foreldrene veldig godt. og gå gravid er jo en påkjennig for kroppen, og hva hvis de som skulle bli foreldre forandret mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linemor du virker som en god kvinne, en som gjerne vil bidra til at andre ulykkelige får en lykke i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Tror det ville vært for tungt følelsesmessig å gi babyen fra seg etter fødselen.

Men hvis jeg skulle gjort det - måtte det vært for søsteren min som har en delvis ødelagt livmor.

Maya30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det hadde vært vanskelig for meg, hadde nok knyttet meg for mye til barnet, og hadde nok hatt problemer med å skulle levere det fra meg.

Og det er jo en veldig belastning å bære frem et barn, både fysisk, og psykisk.

Skulle det vært noen, måtte det være noen som sto meg veldig nær.

Pengene hadde spilt liten rolle for meg i en slik situasjon.

Men, jeg vet neimen ikke jeg, magefølelsen min sier nei nå iallfall, det stritter veldig imot. Er nok et altfor følelsesmenneske tror jeg. Har ikke noe med egoisme å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet at kvinner prostituerer seg for en kaffekopp, slik å finne en villig surrugatmor kan vel ikke være så vanskelig.... det er egget jeg må få tak i... hmm... de ligger vel i brukte bind eller tamponger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vakker dag blir nok jeg også far, det er bare det at en mor vil forkludre det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle gjerne trengt en surrogatmor selv for noen år siden.... :cry:

Jeg kan ikke få egne barn,og tanken streifet meg ofte.

Nå har jeg blitt 35 år,og har endelig innsett at jeg aldri får gleden av å bli mamma.

Hverken på den ene eller andre måten.

Det er trist,men sånn er dessverre livet!

Ismen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ismen, selvsagt er det trist og selvsagt er det ubehagelig at livet var sånn.... for deg.

Du burde jo egentlig gått i bresjen for at surrugatmødre blir lovlig i dette land.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke noe jeg hadde gjort for hvem som helst, men jeg tror jeg hadde gjort det for en veldig nær venninne/vennepar som har slitt lenge og ikke har mulighet til å bli gravid selv. Da hadde jeg også fått mulighet til å ha kontakt med barnet.

Jeg hadde ikke krevd en stor sum av dem, men derimot at de hadde ubetalt alle utgifter. Dette er vel egentlig en selvfølge.

Jeg hadde nok også skrevet en kontrakt oss i mellom, så det aboslutt ikke ble noen misforståelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For nær familie eller veldig nære venner kunne nok jeg gjort det. Ikke skulle jeg hatt noen penger for det heller. Hvis de insisterte, kunne de fått være med og sponset snopebudsjettet. Må nok innrømme at det øker i takt med størrelsen på magen.

Gurken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Waco er sjarmerende morsom!!

"egget ligger sikkert i brukte bind eller tamponger"! jaja...enhver mens så sant man har jevnilg samleie er vel å regne for en "abort".

Men over til sakens spm....Nix jeg hadde ikke fixet å være surogatmor!

Selv om det muligens i begynnelsen hadde virket "enkelt"..."tjener" litt penger...men i det lange løp, NEI det hadde jeg ikke fixet!

Eier for mye moral for det gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløbige tall viser at 80% av kvinnene ikke ville gjort det.... litt rart at kvinner som vet at de selv kun er basert på tilfeldigheter skulle være så vrangvilje og ikke la sine medsøstere oppleve gleden over å bli mor med sitt eget dna-datter.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...