Artemis Skrevet 5. mai 2007 #21 Skrevet 5. mai 2007 Jeg spiser hva jeg vil og når jeg vil, og spesielt potetgull passer meg altfor ofte flere ganger i uka, så det er det herved en slutt på og innskrenkes til helger.
Gjest Jytte Skrevet 5. mai 2007 #23 Skrevet 5. mai 2007 Jeg foretrekker å spise frukt framfor snop, og har alltid masse frukt i kjøleskapet. I helgene lager jeg fruktsalat med masse god frukt, eks. druer, mango, ananas, epler, rosiner ... og litt nøtter på toppen. Kjempegodt og sereveres med litt vaniljeis ... Dersom jeg har veldig lyst på noe godt når jeg er ute og handler, så kjøper jeg ett par Nox .. da får jeg tilfedstilt den trangen på en stund
Tusseline Skrevet 5. mai 2007 #24 Skrevet 5. mai 2007 Veldig sjelden. En gang i måneden tar jeg meg kanskje en sjokolade eller en håndfull chips.
Gjest DyneTryne Skrevet 5. mai 2007 #25 Skrevet 5. mai 2007 Kommer an på. Akkurat nå har jeg hatt en pose smash liggende her og blitt småspist på hver dag, fordi jeg blir for kvalm av for mye på en gang. Andre perioder kan det være null og nix.
hilli Skrevet 6. mai 2007 #26 Skrevet 6. mai 2007 Snop spiser jeg et par ganger i måneden. Kaker spiser jeg hvis jeg får det servert.
pusla Skrevet 6. mai 2007 #27 Skrevet 6. mai 2007 For ofte, sikkert en tre-fire ganger i uka, noen ganger sjeldnere andre ganger oftere. Jeg spiser ikke mye, kanskje bare en liten sjokoladebit ellernoe, men det er jo ikke bra uansett. I det siste har det vært veldig mye kakekos på jobb også, og da blir det jo til at man spiser.
The Kitten Skrevet 29. desember 2007 #28 Skrevet 29. desember 2007 Hvor ofte spiser du godis (chips, snop, is osv.) Altså, alt som ikke er sunt og inneholder lite næring. For min del blir det ca. tre dager i uka. Dere som skriver "i helgen", er det bare en bestemt dag eller er det faktisk alle tre dagene? Det varierer veldig. Det kan gå mange uker uten at jeg har lyst på noe godis i det hele tatt, for deretter å få lyst på alt som er. Smågodt, is, sjokolade, muffins osv). Bruker som regel å spise en sjokolade og litt chips eller popcorn om lørdagen da, fordi det er tradisjon. Ellers spiser jeg sjelden godteri mer enn en gang i uken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå