DreamyMe Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Ja, jeg skulle laste ned denne nye nedlastningen da den satt seg fast i halve nedlastningstiden. Nå har den stått på dataen min i ett halvt år. Den gjør dataen min tregere og jeg kommer ikke inn på enkelte ting som MSN og Mail. Er det ingen andre som har dette problemet. Jeg får ikke fjernet den med virus- scanner, siden det er en nedlastning som er fast. Hva gjør jeg med sider som setter seg fast og ikke får lukka seg ned eller fjerne? Hvor går man på dataen for å finne løsningen på det?
lisa:) Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Ja, jeg skulle laste ned denne nye nedlastningen da den satt seg fast i halve nedlastningstiden. Nå har den stått på dataen min i ett halvt år. Den gjør dataen min tregere og jeg kommer ikke inn på enkelte ting som MSN og Mail. Er det ingen andre som har dette problemet. Jeg får ikke fjernet den med virus- scanner, siden det er en nedlastning som er fast. Hva gjør jeg med sider som setter seg fast og ikke får lukka seg ned eller fjerne? Hvor går man på dataen for å finne løsningen på det? ← Hei Har du prøvd kontrollpanelen > Fjerne/legge til programvare? Her kan du fjerne programvaren. Eller du kan avinnstallere programmet fra der du har lagret innstallasjons filen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå