Gjest Veronica Mars Skrevet 15. mai 2007 #21 Del Skrevet 15. mai 2007 ÆÆÆÆH! Skriv spoiler-advarsel i overskriften da, jeg aner jo ikke hvilken episode som går på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 15. mai 2007 #22 Del Skrevet 15. mai 2007 Puh..ja de lager visst en 4. sesong Det er en god del spekulasjoner ang. plott på denne siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opa Skrevet 22. mai 2007 #23 Del Skrevet 22. mai 2007 Hohoho, noen som har sett forrige episode?? Synd det var sesongavslutning... Får bare håpe at hun dør da, fæle damen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 22. mai 2007 #24 Del Skrevet 22. mai 2007 Episoden er på vei inn, men jeg hoppet jo litt i stolen da jeg leste dette på VG nett da. Jeg skjønner jo hvem det gjelder når jeg leser forrige post... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 22. mai 2007 #25 Del Skrevet 22. mai 2007 Hvorfor skriver vg dette? Jeg så på reklamen at gabrielle er på date med zack og det er jo kjempelengesiden jeg så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå