Gå til innhold

FF episode 20


Gjest milkyway

Anbefalte innlegg

Gjest DyneTryne

Nei og nei, hva er dette snakket om at bree er i alpene? Når fikk vi vite det? Jeg trodde hun lå på sykehuset etter at mora til han agent cooper gikk amok på henne, også står hun på ski? Forklar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det lurte jeg på også, men det er vel bare noe de har funnet på for å ha en "naturlig" forklaring til at hun er så lenge borte fra serien. I virkeligheten fikk hun jo barn da disse episodene ble laget...

hehe.... "agent cooper"...well said

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Ja, hørte noen rykter om det, men hun kommer vel tilbake? Det må hun da vel. Husket ikke hva orson hette det øyeblikket :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

Dyne, disse episodene har ikke gått på tv tror jeg. MEn bree er der fordi hun fikk tvilling unger i virkeligheten for en mnd siden eller noe. Derfor var det et langt opphold på episodene for litt siden. De siste episodene viste de bare trynet hennes fordi hun var så ufattelig gravid ;) Så hun kommer nok igjen snart.

Nerd jeg er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

De var derfor jeg advarte i overskriften :tommelsmil: Siste som var på tv var vel demonstrasjonen utenfor pedohuset?

Men DU følger med! Uhu mike har gått, og lynette kan ikke bli utro mot tom! Han er jo så snill :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tweek

Jeg vet :(

Men jeg hater hun lille jenta til tom, hun er en drittunge!

Men jeg tror nok mike kommer tilbake igjen, han gjør alltid det og fordi at susan elsker han :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet :(

Men jeg hater hun lille jenta til tom, hun er en drittunge!

Men jeg tror nok mike kommer tilbake igjen, han gjør alltid det og fordi at susan elsker han :hjerte:

Ja fy flate hun er ekkel! :frustrert: Tror jeg hadde dyttet henne "tilfeldigvis" ned trappa eller noe.

Det med Mike vet jeg svaret på men jeg skal ikke si noe!

Hva med fyren i fryseren, hadde normale folk virkelig syntes det var greit å gjøre sånt av økonomiske grunner? Det var litt søkt at alle mente det var OK da de fikk høre grunnen.

Tror dere Gaby og Carlos finner sammen igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

Jeg tror bare at de skjønner henne, ikke at de ville gjort det selv eller fortsatt fryse henne ut. Men jeg tror ikke gaby og carlos finner tilbake, men jeg håper susan og mike gjør. Men jeg bli lei meg hvis lynette og tom blir skilt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg bli lei meg hvis lynette og tom blir skilt :(

Jaaa jeg også :tristbla:

Har alltid likt dem best egentlig, føler med dem på en måte :) Også er Lynette tøff. Hun begynner nok ikke å rote med han fyren skal du se.

Felicity Huffman (Lynette) er forøvrig en veldig god skuespillerinne! Jeg anbefaler Transamerica der hun spiller en kvinne som er født med mannekropp og som prøver å spare penger til å ta kjønnsbekreftende operasjon. Plutselig finner hun ut at hun har en sønn - hun er altså far. Huffman er etter min mening fantastisk i denne rollen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Hoho kanskje jeg laster den da :D

Men ja jeg tror gabrielle og carlos blir sammen igjen, og lynette vet bedre enn å dra fra sin kjernekar!

Faen hvor lenge det er til mandag :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

Jeg veet! Men jeg har ugly betty og kose meg med i mellomtiden så er ikke dne uka likelang :(

Jeg liker å lynette, hun er skikkelig tøff og sier skikkelig ifra når hun først gjøre det :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Jeg synes ugly betty var dårlig i forhold til de seriene jeg følger med på nå... Og folk vil ha meg til å se battlestar galactica, selv om jeg sier jeg HATER scifi, nei men det er jo såååå morsomt, hele menneskeheten blir jo uuuutryddeeeeet av rooooboterrrrr med våååååpen!!

Mannfolk :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tweek

Jeg liker heller ikke scifi, og det hjelper jo ikke at de syntes det er gøy når vi ikke gjøre deet :ler:

Jeg liker øgly bøgly, men jeg glemmer aldri family guy, south park og my name is earl :-D weeee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ugly betty var dårlig i forhold til de seriene jeg følger med på nå... Og folk vil ha meg til å se battlestar galactica, selv om jeg sier jeg HATER scifi, nei men det er jo såååå morsomt, hele menneskeheten blir jo uuuutryddeeeeet av rooooboterrrrr med våååååpen!!

Mannfolk :frustrert:

Kjære DyneTryne: Du bør prøve Hotel Babylon! Den har mange av de samme ingrediensene som FF; spenning, litt intriger, humor og litt sex. Den handler om et hotell i London, og har ikke noe med sci-fi å gjøre selv om det kan høres sånn ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Ok jeg kupper denne tråden siden jeg har et spørsmål angående episode 21: HVORFOR ringte ikke Susan etter hjelp da hun gikk seg vill i skogen?? Hun hadde jo mobiltelefon med seg!

Var litt treg med å se denne episoden, vet jo at ep 22 er klar nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

Det tenkte jeg ikke på, og sannynlighet ikke hun heler. Men kan jo være hun ikke hadde dekning da ;)

Nå skal jeg se den siste i morgen tror jeg, men det er kjipt at det bare en episode til etter det! I tillegg er det bare en episode til av ugly bølgy så da er alt ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..men hun brukte jo den siste strømmen og ringte Mike og sa at hun elsker ham. Da hadde hun jo dekning.

Lager de en sesong 4, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

De må jo lage det! Hvis ikke blir jeg lei meg.

Det er jo en serie som kan fortsette for alltid nesten ;) Det er jo ikke en ekstakt handling som må slutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...