Gå til innhold

Sunny Beach, Bulgaria

Fremhevede innlegg

Gjest Kermit
Skrevet

Erfaringer? Er det et typisk "bare ligge på stranda" sted?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kermit
Skrevet

Noen som har kjennskap til Hotel Favorit i dette området?

Skrevet

Hvis du er ute etter strandliv og festing er dette det rette stedet. Hvis ikke ville jeg ha styrt laaaaangt unna.

Skrevet

Verste stedet jeg har vært noen gang. Stygt, vond mat, sinnsykt varmt uten et vindpust, sure og uhøflige folk, innpåslitne tiggere, drita fulle folk som ravet rundt til alle døgnets tider. Eneste pluss var stranda og prisene. Drar du dit, sørg ihverfall for å bo på et hotell med aircondition.

Gjest Deception
Skrevet

Når et sted i Bulgaria "heter" Sunny Beach, gir det seg vel selv hva man kan forvente?

Autentisitet er stort sett mangelvare på typiske charterreisemål, men hvis du leter litt, er det mulig å finne litt mer interessante steder også i utvalget som tilbys av charterselskapene.

Skrevet

Eg var i Sunny Beach i fjor sommar.

Syns nok ikkje det var like ille som Pet syns, men er enig i nokre av tinga.

Vi var ein gjeng på 8 stk som reiste, og vi hadde de kjempeartig. Men det er heilt klart ein typisk ungdomsfestplass. Veldig Ayia Napa-følelse.

Eg ville nok ikkje ha reist dit med kjæreste eller med familie. Egnar seg best til vennetur, der en er ute etter å feste og ha det morro.

Vi budde litt utafor sentrum og det syns eg var supert. 5 minutt med et lite Thomas-tog :) Rolig og fint, men alt vi trengte var innan rekkevidde.

Vi var der i juli og det var varmt og godt. Kjempefin og lang strand!! Inkl. nudiststrand for dei som er interessert i det :sjarmor:

Har høyrt mykje dårlig om maten der, men eg åt mykje god mat. Alt var sjølvsagt ikkje like stor suksess, men sånn er det jo uansett kor ein reiser. Eg har ingen dårlige minner mht mat i alle fall.

Billig er det i alle fall! Får mykje dilldall og tull, mat og drikke for ein billig penge.

Ved Sunny Beach er det ein liten koselig plass som heiter Nessebar. Dit må du ta turen! Rolig og stille plass, skikkelig fint. Herlig å komme vekk frå maset på Sunny Beach litt :)

God tur!

• 2 uker senere...
Skrevet

Var på Sunny Beach i fjor med kjæresten, vi hadde det topp!:) Det kommer ann på hva du gjør det til selv, vil du feste i en uke så kan du det, vil du ta det med ro så er det også mulig!

Ikke på langt nær så negativt som mange av de andre her..!:)

Skrevet

Har vert i bulgaria, sunny beach mange sommrer på rad, i fjord var første året eg ikke var på lenge. Har reist sammen med min kjære som begynte å reise dit sammen med sine foreldre for over 10 år siden. De og jeg har ALLTID vert fornøyd, det er et fantastisk sted å reise til. Både festing, shopping og avslappning. Kjempe bra!!

Eg har bare spist kjempe god mat, men dersom du prøver spesialiteter så kan du nok komme over ting som ikke er så godt. Men pizza, burgere, kebab, grillmat, biff, fisk ol var heilt supert:) Aldri blitt dårlig i magen i det landet.

Har bodd på 2 forskjellige hotell der nede.. Fenix og Europa. Liker begge to veldig godt, men må si Europa var supert...låg helt på stranden og med kjempe god plass ved bassenget. Eneste minus var at det ikke har aircond.

Fenix er nylig blitt oppusset og bygd på, fått mange mange flere rom...de har ikke gjort noe med basseng området, så etter min mening er der for lite ut fra hvor mange rom de nå har..men men...

Stranden er super...aldri vert på en så fin strand før i hele mitt liv:)

Vil bare si at eg missunner alle som skal til Bulgaria i sommer...eg håper vi også får tatt oss en tur men det spørs om pengene holder, med tanke på nylig huskjøp ol for vår del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...