Titta Skrevet 2. mai 2007 #2 Skrevet 2. mai 2007 (endret) Den hvite jeg hadde på rommet hjemme hos mine foreldre er bedre enn den såkalt lystette svarte som jeg har nå. Hjemme ble det ordentlig mørkt, det blir det ikke med den jeg har nå. Så det er fullt mulig med lystett gardin som er hvit ja. Tydelig stor kvalitetsforskjell på slikt. Endret 2. mai 2007 av Titta
Thomas Andrè Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 Vi har lystette hvite rullegardiner på ungenes soverom. Blir helt mørkt.
OsloTwo Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Noen hvite rullegardiner er bare hvit tekstil som naturligvis ikke holder lyset ute. Men det som kalles lystett er helt uavhengig av fargen. Såkalt Black-out er 100% lystett. Dette finner som skreddersøm men også på IKEA og sikert mange andre steder.
Sun Mei Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 Vi har lystette hvite rullegardiner på ungenes soverom. Blir helt mørkt. ← Hvor kjøpte du?
Gjest Veronica Mars Skrevet 2. mai 2007 #9 Skrevet 2. mai 2007 (endret) Jeg har kjøpt lystett, hvit rullegardin på Kid eller Princess tror jeg det var. De har sannsynligvis begge steder. Endret 2. mai 2007 av Veronica Mars
Sun Mei Skrevet 2. mai 2007 #10 Skrevet 2. mai 2007 Kan ha vært Kid ← Jeg har kjøpt lystett, hvit rullegardin på Kid eller Princess tror jeg det var. De har sannsynligvis begge steder. ← Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå