Gå til innhold

Gynekolog under mens?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har time hos ny gynekolog i morgen, for en vanlig undersøkelse. Og så, i dag, fikk jeg mensen. Det er jo helt typisk... Har gått ca 6 uker på nye p-piller, og hadde ikke beregnet at den skulle komme nå, men det gjorde den altså...

Så jeg lurer bare....hva gjør jeg med gynekologen? Jeg vet jo de har sett "alt" og er vant til sånt... Men man føler seg jo ikke så veldig fresh i den stolen i utgangspunktet, og iallefall ikke med mensen i tillegg...

Får gynekologen i det hele tatt underøkt alt hun skal? Eller bør jeg utsette timen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på GU for en tid siden, og ringte og opplyste at det var i starten av min mensperiode, fikk bare til svar at det var ikke noe problem, var bare å dukke opp det, og det gikk helt fint.

Jeg også trodde at det ikk gikk an å gjennomføre, men ingen problem...

Lykke til :)

Skrevet

Det er ikke sikkert at det er noe problem, men jeg tror jeg uansett ville tatt en telefon for å høre om det er greit.

Gjest Gjest
Skrevet

Enkelte prøver kan ikke tas under mensen, men selve undersøkelsen er ikke noe problem.

Gjest Gjest -ts
Skrevet

Det var godt å høre:)

Tusen takk for svar! :)

Skrevet

Jeg ville gjort det magefølelsen min sa! Føler du det er ekkelt selv, så gjør du det ikke.. Selv om gynekologen mest sannsynligvis ikke har noen problemer med det. Men føler du ikke noe problemer med det, så go for it.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...