Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Noen som vet om det finnes noen forum der ute for seksuelt misbrukte? Hvor man kan lese om andres erfaringer og få litt støtte?
IsaCathrine Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Jeg tror NM har en egen del kalt "løvetannbarn". Du må registrere deg på NM, også kan du melde deg inn i denne gruppen (tror du gjør det om du går på kontrollpanelet eller går inn på din egen profil). Bare de som er meldt inn kan lese det som skrives på den delen av forumet.
Gjest he4 Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Hvis du registrerer deg på nettby finnes det en gruppe der som heter "seksuelle overgrep - pårørende og overlevende", som du kan søke om medlemsskap i. Gruppa har taushetsplikt, og er svært inkluderende og varm gruppe.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Nettgruppe med taushetsplikt? Tviler ikke på at intensjonene til gruppen er god, men ikke gi noe skinn av at det er noen form for juridisk taushetsplikt uten at det er tilfelle (Kjenner til det på et annet forum, så jeg vet det forekommer tilnærmet “svindel” ang begrepet taushetsplikt) Om du er avhengig av å være anonym så er det et par enkle grep du kan ta: Vær alltid obs på hvem du snakker med, inkludert moderator/administrator og av samme årsak: ikke bruk PM funksjonen men bytt en anonym e-post med de du vil ha kontakt med “privat”. Bruk også anonym e-post ved registreringen. Ble obs på dette selv etter jeg ble klar over hvor lett det er å opprette og drive et forum. Driver selv 1 og er moderator på et annet og det er ingen sak å trikse litt med både det ene og det andre. Lykke til, håper du finner et sted du føler deg hjemme i og får hjelp til å sette ord på ting
Gjest Gjest nå Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 www.blalys.no. Som medlem i landsforeningen kan man delta i et lukket diskusjonsforum.
Solskinn Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 www.blalys.no. Som medlem i landsforeningen kan man delta i et lukket diskusjonsforum. ← Her kan man også lese om andres erfaringer, dikt ol. Stedet er sterkt å anbefale da man her er sikktret at ting forekommer i ordentlige former. Har litt kjennskap til denne, da jeg var med på en innsamlingsaksjon hit for en tid tilbake.
Gjest Gjest nå igjen Skrevet 2. mai 2007 #7 Skrevet 2. mai 2007 Her kan man også lese om andres erfaringer, dikt ol. Stedet er sterkt å anbefale da man her er sikktret at ting forekommer i ordentlige former. Har litt kjennskap til denne, da jeg var med på en innsamlingsaksjon hit for en tid tilbake. ← Var du med på aksjonen? Tusen takk skal du ha! Og tusen takk for de gode ordene også! De varmer virkelig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå