Gå til innhold

Viktig å være slank til bryllupet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det viktig for deg å være slank på den store dagen, eller tenker du ikke så mye på det? Synes mange driver å slanker seg før bryllup..

Selv synes jeg det er litt viktig, føler meg finere da.. Er forholdsvis slank jeg da, men har litt ekstra etter jeg fikk barn. vil gjerne ned 3-4 kg.. Men er ikke noen krise om jeg ikke går ned heller da.. Kjolen må jo ikke bli for stor :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Ballerina
Skrevet

Jeg vil ikke si det er det aller viktigste med hele bryllupet, og jeg har vel egentlig ikke så mye å slanke bort, men noen kilo setter vel alle pris på :ler: Mitt mål før bryllupet er heller å få en litt mer veltrent kropp! Det er ikke helt kiloene det står på, men jeg vil gjerne ha en litt strammere mage (men jeg vil helst få det til før neste sommer siden jeg skal gå i bikini også før vi gifter oss...) - bryllup er derimot en ekstra motivasjon og forhåpentligvis det dyttet jeg trenger for å melde meg inn på et treningssenter! :tommel:

Skrevet

Ei venninne av meg slanket seg ganske mye før hun giftet seg, men som alle vet så er det fort gjort at kiloene kommer på igjen, noe som det også gjorde for henne etterhvert.

Nå er hun så lei av at "alle" kommenterer hvor slank og fin hun var når hun giftet seg så nå har hun fjernet brudebildene fra veggen i stua :forvirret:

Skrevet

jeg starter på grete roade kurs nå jeg, vil ikke starte på noen jojo diet.. jeg vil gå ned en del så jeg har bra kropp til den store dagen, men jeg tror det viktigste er at man føler seg bekvem...

Skrevet

Jeg har lyst til å fa litt fastere kropp frem til bryllupet. Men skal begynne nå sånn at det kanskje holder seg litt etter bryllupet også. Skal ikke gifte meg før august 2008 og har satt som mål å gå ned 10 kg. Tror det skal gå bra. Tenker at jeg skal bevege meg litt mer. Slanking blir det ikke noe av. Jeg spiser ikke noe usunnt er bare utrolig lat :ler: Kjører overalt hvor jeg skal.

Skrevet

Jeg skal også gifte meg neste høst, og vil ned 10 kg. Begynte i januar, så jeg kan skeie ut med sjokolade når jeg "bare må ha det". Skal klare å gå ned i løpet av halvannet år. Men om jeg ikke går ned 10 kg, så er det også greit. Må bare holde inn magen litt på bildene :ler:

Skrevet

For meg er det viktig å være slank på bryllupsdagen, da har jeg det mye bedre med meg selv, og har bedre selvtillitt. Likevel bryr jeg meg ikke om vekten til andre kvinner som gifter seg. Det for bli deres sak. De fleste er kjempepene uansett! ;)

Skrevet

Nei, jeg er tynn som en stilk fra før. Kunne kanskje strammet meg opp litt med trening, men det er i såfall ikke fordi jeg skal gifte meg.

En jeg vet om ble så besatt av slankingen til bryllupet at hun pådro seg anoreksia. Ikke bra.

Skrevet

Det var noe av det jeg tenkte minst på trur jeg. Mulig at det har sammenheng med at jeg er slank fra før-

Skrevet

Viktig og viktig ... Jeg kunne iallfall tenkt meg å få litt flatere mage til bryllupet, jeg er vel helt normalvektig fra før, tror jeg.

Skrevet

Jeg hadde store planer om å gå ned noen kilo før bryllupet ( helst en 5-6 -7 kg), men jeg er altfor lat og nå er det bare 5 og en halv uke til den store dagen, så det spørs vel.. Men jeg skal prøve å være flink framover ihvertfall, så hjelper det kanskje litt. Håper det :)

Kjolen passer ihvertfall uansett og det er jo det viktigste!

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Vel, jeg har vel aldri vært den som har brydd meg stort om hvordan jeg ser ut... Var stor når jeg var mindre, så ble jeg plutselig kjeeeempetynn. Men hadde jo vært fint å få tatt av noen av de 18(!!!!) kiloene jeg har lagt på meg etter at jeg traff min kjære :sjenert:

Skrevet

Ja det er viktig for meg jaffal.. Har gått på Grete Roede kurs nå, og skal til på det andre kurset neste uke. Har mange kilo for mye, så da har det mye å si! Satser på å ha klart 15 kilo innen bryllupet tilsammen.. Er jo en veldig fin motivasjonsfaktor å skulle gifte seg da..

Skrevet

Jeg holder på gå ned til bryllupet, nede 8 alt 7 igjen :)

Skrevet

For meg er det viktig å være slank til bryllupet.

Jeg er normalvektig men har litt mage etter siste graviditet jeg gjerne vil ha bort.

Trener litt hjemme og går sakte ned i vekt.Vil gjerne ned 4 kilo til innen bryllupet i august.

Jeg vil gjerne ta meg best mulig ut og vil være slank på brudebildene :)

Skrevet

For meg er det ikke så innmari viktig å gå ned i vekt. Jeg er ganske liten av vekst og har kvinnelige former, men på grunn av høyden og benbygningen min tror jeg det ikke ville synes så godt under kjolen uansett - den har spiler så den holder jo inn magen og i livet.

Men på lang sikt, eller til bikinisesongen, så kunne jeg godt tenke meg å få en flatere mage og fastere lår. Jeg bare stresser ikke enda. Skal begynne å gå fotturer i skogen etter middag, tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...