Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 NOen som vet hvor jeg kan få kjøpt støtteskinner til å ha rundt ankler, knær, hender osv.? Altså som støttebandasjer, bare med litt mer støtte i.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Beskyttelsesutstyr til kontaktidretter får du på de fleste større sportsbutikker. Pass bare på at du prøver det først. Om det er deler i hard-plast, kan det gnage noe jævlig hvis det ikker er riktig størrelse.
Gjest Frøken Titt Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 (endret) De har skikkelig gode på Nimi, men de koster litt. Til gjengjeld gir de virkelig støtte da, men de har nok noe som gir en litt mer "medium" støtte også. Stoler nesten bare på dem når det gjelder støtte-ting. Støtteskinner o.l på apoteket syns jeg ikke er støttende i det hele tatt. Endret 1. mai 2007 av Frøken Titt
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 De har skikkelig gode på Nimi, men de koster litt. Til gjengjeld gir de virkelig støtte da, men de har nok noe som gir en litt mer "medium" støtte også. Stoler nesten bare på dem når det gjelder støtte-ting. Støtteskinner o.l på apoteket syns jeg ikke er støttende i det hele tatt. ← Jeg finner dem ikke på nettsiden. Er det sånn man må innom hos dem for å få tilpasset?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå