Gå til innhold

Mensen og gravid?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som har erfaring med å ha mensen mens de gikk gravide? Hørt at det er mulig, men har man mensen på vanlig måte (mengde blod osv) da? Eller kommer det bare litt blod når man skulle hatt det? Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan det? Er du sikker på at du er gravid eller er det egentilig det du lurer på? Har aldri vært gravid selv, men har lurt på det og sendte dette spørsmålet inn til Klara-Klok (sånt sted der man kan stille alle spørsmål man ellers ikke ville stilt):

"Hva er sjansen for at man får mensen men er gravid allikevel? Vet det skjer noen ganger, men hva er egentlig sjansen??"

Svar:

"Det finnes ingen nøyaktige tall på dette, men rissikoen for er lav. Hvis du er i tvil kan du ta en graviditetstest, så blir du sikker på om du er gravid eller ikke."

Så jeg tror sjansene er små, men som sagt, jeg har jo aldri vært gradiv selv.. Men det er jo noen veldig få som har vanlig mens under graviditeten, men det er FÅ..

Skrevet

Dette har jeg lurt litt på selv!!

Men moren til venninna mi fikk både henne og lillesøstern hennes med mens. Så hun ante fred og ingen fare..hehe! Utrolig synes nå jeg, men sant er det.

Skrevet

Jeg hadde mensen en god stund etter at jeg ble gravid med tredje mann. Sluttet å blø i uke 14, etter å ha mistet en tvilling i uke 11.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...