water1 Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Det stilles store forventninger til bruden...og ikke minst stiller bruden disse forventningene selv. Selv er jeg veldig fornøyd med kjolen, men engster meg likevel for at den ikke skal passe på den store dagen, at sløret ikke passer til likevel, at hår og sminke ikke blir bra nok.. Rett og slett redd for å ikke være så fin som det er forventet at en brud her. Tror det er helt ubegrunnet....Men er det flere som tenker slik?? Nå gleder jeg meg egentlig bare til å stå ferdig sminka, og klar....og se at alt stemmer. Kjolen sitter som den skal, håret er "på plass" og tilbehøret passer til kjolen!!!
Gjest Frk Åberg Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Tror ikke du er alene om den følelsen. Kanskje det er fordi bryllupet vårt fortsatt er et år unna, men jeg bekymrer meg faktisk ikke for det. Jeg tror det skal en del til for at man tenker at bruden ikke er fin nok. Hvis man f.eks. velger en enkel stil, så tror jeg folk gjerne forventer det ut fra hva slags person man er, og da tror jeg heller ikke folk tenker at man ikke er fin nok (hvis man gjør det enkelt f.eks.). Jeg tror man blir såpass spesiell som brud uansett, at det nok skal mye til for at gjestene ikke syns man er fin. Det måtte i så fall vært hvis man dukker opp noe veldig hverdagslig eller i noe helt vilt. Folk kan ha ulike meninger om hvilke kjoler som er fine. Jeg har sett mange bruder i kjoler jeg absolutt ikke ville brukt selv. Men jeg kan likevel syns at de er fine bruder.
rsa Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Er redd for at kjolen ikke faller i smak hos de andre, at håret blir feil, at jeg har valgt for høye hæler på skoene så rompa står ut, at jeg ikke får sove kvelden før så det ikke nytter å sminke bort de mørke ringene, at sminken er stygg og gir meg fet hud, at at at.... Men så ser jeg meg i speilet, rister på den litt store rompa (så kjæresten ler), og så tenker jeg at jeg ikke ser så dum ut likevel. Bare bildene blir bra da....
Arkana Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Nei, det er jeg ikke redd for i det hele tatt. Og det "til tross for" at jeg ikke skal ha noen typisk brudekjole og dermed kan forvente at gjestene går kledt minst like fint. Det er jeg som er bruden uansett, og samboeren min kommer til å synes at jeg er den vakreste av alle og jeg kommer til å stråle hele dagen, og egentlig er det ingenting annet som betyr noe.
mamma_mia Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 Er litt redd for at jeg ikke skal bli fornøyd hos frisøren.. At håret blir rart eller at hun oversminker meg.. Men skal heldigvis ha prøvetime da, så det går nok bra Henter brudekjolen i juni.. tenker av og til : tenk om den ikke var sånn som jeg husker den, om den er sydd for mye eller lite inn osv.. Vil jo at den skal sitte perfekt.
Gjest Ballerina Skrevet 1. mai 2007 #6 Skrevet 1. mai 2007 Er litt redd, men på en annen side, så pynter jeg meg mest for min kjære og han sier "så fin du er" når jeg står i min mest utvaskede joggebukse med stygg ulltrøye og uten sminke... så jeg tror det skal gå bra ...men ja, litt redd for hva folk vil si er vi vel alltid? (det var denne svigerfamilien da )
*Emma* Skrevet 2. mai 2007 #7 Skrevet 2. mai 2007 Nei jeg var ikke redd for å ikke bli fin nok. Var strålende fornøyd med kjolen og tilbehøret på forhånd (og i ettertid.) Jeg var litt nervøs for friøsren fordi jeg ikke hadde noen prøvetime - og det ble ikke sånn jeg hadde planlagt men det var fint nok likevel.
Kykkelikokos Skrevet 2. mai 2007 #8 Skrevet 2. mai 2007 Jeg angrer litt på kjolekjøpet egentlig. Ikke fordi kjolen ikke er fin, men det er liksom en typisk kjole, slik som ALLE har. I etterkant har jeg sett på en spesiell Maggie Sotterokjole som er såå nydelig. Menmen. Får trøste meg med at kjolen jeg har er mer enn fin nok, og MS-kjoler koster altfor mye penger til at jeg ville kunne kjøpt en med god samvittighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå