Gå til innhold

Flybilletter utland


Karamba

Anbefalte innlegg

Vi skal bestille flybilletter til USA nå, og lurte på om det er noen som vet hvilke dager i uken det er billigst å reise sånn generelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanligvis billigst midt i uka har jeg erfart (av en eller annen grunn mye billigere den 19. juni da jeg søkte etter reise til USA for ikke så lenge siden). :)

Endret av Latee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler forresten kayak.com og finn.no når det gjelder å finne billige flybilletter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, Latee! Skal sjekke ut Kayak.com, finn.no kom ikke så godt ut på pris for oss denne gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Orinoco

Jeg betalte under 5000,- for min bilett til USA, fløy ut på en mandag og hjem på en onsdag.

Sjekk ut supersaver.no for biletter og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inntrykk av at det ikke er noen fast regel på hvilke dager som er billigst destinasjoner langt unna, som USA. Tror dette gjelder mye mer til typiske helgedestinasjoner, der ut torsdag/fredag og tilbake søndag er dyrest. Til typiske forretningsdestinasjoner og til forretningstider (ut med første fly, tilbake sen ettermiddag) kan det være dyrt på hverdager også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger nok nødvendigvis ikke å være dyrere med utreise/hjemreise i helgene, men på de søkene jeg har hatt til nå har jeg funnet ut at det er rimeligere å reise i ukedagene. Hos enkelte selskap nesten fordobler prisen seg når man reiser i helgen. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...