Gå til innhold

Å gå ut på byen - alene


Yatzy

Anbefalte innlegg

Jeg er jente, så det er sagt. Og i dag har jeg veldig lyst å ta meg en tur på byen. Men så har jeg ingen å gå med...

Hvordan ser dere på det å gå på pub - alene? Jeg er ikke på sjekkeren - ønsker bare å gå ut og "se på livet". Hva tenker dere om dere ser en jente som er "ute alene"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke tenkt noe spesielt hvertfall!

For alt det folk veit så kan det jo hende du venter på noen!

Jeg har vært ute en gang alene sjøl jeg, sysn det var helt greit! Bare slappe av alene! Man møter alltid noen kjente likevell, hvertfall pleier jeg å gjøre det!

Ta deg en tur ut du!:)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det - tar en tur jeg. Er jo ikke verre enn at jeg kan gå hjem om jeg ikke gidder mer. Æsj - mannfolk kan - så hvorfor ikke vi jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

det går så bra så. jeg har vært på byn alene flere hundre ganger. er veldig lite kompromissvilllig, og hvis jeg går ut sammen med folk er det alltid sånn at på vorspielet blir de enige om å gå på headon - og dit vil ikke jeg. så jeg går heller ut alene, vet jo hvor jeg treffer folk jeg kjenner. så kan jeg gå når jeg vil, med hvem jeg vil, hvor jeg vil, på hvilket nachspiel jeg vil. ikke så glad i forpliktelser, denne dama. dessuten, når jeg har vært på vorspiel med folk er jeg allerede lei når vi kommer oss ut, og det er jo ikke det at lydnivået på de stedene jeg går inviterer til konversasjon heller. så hvis jeg går sammen med folk blir jeg bare stående og henge og kjede meg. har det alltid mye morsommere når jeg går ut alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo an på hvor lett du har for å komme i snakk med noen. Å sitte alene hele kvelden kan vel fort bli litt "pinlig" for min del. Og på men annen side bør man jo tenke på å ikke drikke for mye når men er alene. Man kan lett bli et offer for kriminalitet dersom man er sørpe full og helt alene... Men det å gå ut alene i seg selv er vel helt greitt så lenge man treffer folk man kan snakke med og holder seg på nogenlunde klar i topplokket. Enig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var helt okei. Å gå ut alene. Jeg har kommet meg hjem alene også. Så det er sagt. God natt ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Modig du Yatzy! icon_wink.gif Jeg hadde ikke turt å gå ut aleine selv om jeg hadde hatt aldri så lyst - har litt med redselen for å føle seg aleine å gjøre, tror jeg...?

Uansett; flott at du gjorde det! icon_smile.gif

Nattaklem fra Maria T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...