Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Kjæresten min kom heim med en overraskelse. 2 kuler i en eske som jeg skal bruke får å trene meg opp. Probelemt var bare at de ikke kom med bruksanvisning. Så noen vet hvor langt i skjeden jeg skal ha de? Hvordan jeg i det hele tatt bruker dem? Og hvordan jeg kan vite at jeg gjør det rett? Hvordan kan han få utbytte av det?
Gjest Gjest_klara klok_* Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 (endret) det er vel bare å prøve det vel? Endret 1. mai 2007 av Trille
Knøttet Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Bare å putte de inn det, samme hvor langt inn, så lenge det ikke gjør vondt og de ikke faller ut. Du trenger ikke gjøre noe spesielt mens du ha de inne, bare gjør som du pleier. Har hørt at å gå trapper kan være en behagelig opplevelse, så du kan jo prøve det. Han får utbytte av det fordi du trener opp musklene til å stramme seg når du bruker kulene. Kos deg!
Wildy Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Vel, om du vil ha best mulig effekt av treningen er det lurt å ikek putte de så langt inn.Målet er at du skal holde de på plass ved å knipe, ikke at de skal legge seg pent til rette i en av bulkene der inne....
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 Er det verpesesong nå? Neida, bare å prøve seg fram. Putt dem inn og gå litt med dem så finner du ut til slutt hvor egga skal være hen.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 ??? Man får ikke et probem med å få de ut igjen??? (vet lite om dette, som dere sikkert forstår)
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 Denne tråden bør legges inn på sexualitet så får du enda flere svar
Wildy Skrevet 3. mai 2007 #8 Skrevet 3. mai 2007 Nei, det er ikke noe problem å få de ut igjen., Om de skulle forville seg langt inn er det bare å presse nedover, omtrent som når man skal på do. Om de har lagt seg til i en liten krøll der inne kan det hjelpe å sette seg ned på huk, enklere å komme til om man må oppi med en finger for å fiske de ut. Men er kulene tunge nok er heller problemet å holde de på plass. Kniping med vekter/kuler gir bedre effekt, og trening av disse musklene burde inngå jevnlig i enhver kvinner treningsprogram.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2007 #9 Skrevet 3. mai 2007 Er de til bruk under knipeøvelser, leketøy eller hva?
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 3. mai 2007 #11 Skrevet 3. mai 2007 ??? Man får ikke et probem med å få de ut igjen??? (vet lite om dette, som dere sikkert forstår) ← Det er jo en tråd i enden på dem da...................
Amalie_85 Skrevet 3. mai 2007 #12 Skrevet 3. mai 2007 Det er jo en tråd i enden på dem da................... ← Nei det er ikke alle det er de i. Jeg turte ikke kjøpe sånne uten tråd fordi jeg er kjempe redd for å ikke få dem ut igjen Og ikke skjønner jeg hvordan noen bare "fisker" dem ut med fingrene heller.
Gjest Gjest_silje_* Skrevet 22. mai 2007 #14 Skrevet 22. mai 2007 Wildy har veldig peiling på knipeøvelser, ser d ut til. kan du ikke beskrive nøye hvordan d bør gjøres? en liten bruksanvisning?
Wildy Skrevet 22. mai 2007 #15 Skrevet 22. mai 2007 (endret) For det første, lokaliser muskelene ved å knipe over strålen når du tisser. Dette skal IKKE brukes som trening, da det i lengden kan fucke opp tømmingen av blæra. Men for å finne de riktige musklene er det en grei ting å gjøre. Klem sammen rundt sjeden, stram innover og oppover. Om du bruker egg, putt de inn, men ikke så langt inn at de legger seg i "bulkene". Meningen er å streve med å holde de på plass! Ved å putte en finger inn i sjeden kan man kontrollere at man kniper riktig og hele veien opp. Knip i intervaller. Hold hardt og tell til ti, slapp av, knip på nytt. Start med 10-15 harde knip, øk etterhvert. Musklene i sjeden er som alle andre muskler, for å bli sterkere må det tilstrekkelig belastning til, så ingen "frøkenknip"! Varier treningen med rakse knip, lange knip, harde knip,men aller viktigst: KNIP HVER DAG! Ingen har vel lyst på inkontines eller sjedefremfall? Endret 22. mai 2007 av Wildy
Starkitten Skrevet 22. mai 2007 #16 Skrevet 22. mai 2007 Jeg kjøpte to vaginal kuler jeg skulle trene med, men etter jeg prøvde dem og hadde dem litt i, fikk jeg dem søren meg ikke ut igjen! De var utrolig tunge, så jeg trodde jo de skulle komme ut av seg selv, men neida. Så etter den gangen har jeg ikke brukt dem, men burde kanskje prøve igjen....
Gjest DyneTryne Skrevet 22. mai 2007 #17 Skrevet 22. mai 2007 Jeg kjøpte to vaginal kuler jeg skulle trene med, men etter jeg prøvde dem og hadde dem litt i, fikk jeg dem søren meg ikke ut igjen! De var utrolig tunge, så jeg trodde jo de skulle komme ut av seg selv, men neida. Så etter den gangen har jeg ikke brukt dem, men burde kanskje prøve igjen.... herregud du har vel fått dem ut nå? :O
Starkitten Skrevet 22. mai 2007 #18 Skrevet 22. mai 2007 herregud du har vel fått dem ut nå? :O Haha, joda, jeg fikk jo dem ut etter masse stress. Noe annet ville jo vært litt sykt! hehe
Trampe Skrevet 22. mai 2007 #20 Skrevet 22. mai 2007 Jeg har også to sånne, gullkuler som er ganske tunge. Den ene kom ikke ut en gang, men jeg bare ventet litt og presset litt, så smalt den i gulvet. De finner alltid veien ut igjen, så det er ingenting å stresse med. Det går jo ikke an å binde en tråd i ei glatt lita metallkule? :klø: Men pass på å ha klær på eller pass på hvor du går hen, jeg ble fortalt at man kan knuse fliser med de kulene hvis de plutselig skulle falle ut
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå