såpedispenser Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Lurer på om det er noen av dere som har sluttet å røyke, som bruker Levaxin? Og om dere da måtte øke dosen med Levaxin? Jeg har prøvd å slutte å røyke flere ganger, men synes alltid at jeg blir så innmari trøtt da. Mere enn vanlig.Lurer bare på om dette har noen sammenheng? Noen som vet??
såpedispenser Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2007 Levaxin er medisin for lavt stoffskifte.
Drua Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Har aldri hørt om at man må øke Levaxin hvis man slutter å røyke, men det kan jo være noe i det. Forbrenningen går jo litt ned, så det kan jo være logisk at stoffskiftet også blir lavere. Du får gå til legen og ta nye blodprøver et par uker etter at du har sluttet, så får du svar på om det ble forandring i stoffskiftet.
såpedispenser Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. mai 2007 Ja vet jeg kan ta blodprøve for å sjekke, det er klart. Ville bare høre om det var noen andre i samme situasjon, eller som har vært der? Hadde vært interresant å høre ser du...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå