valentino Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Det er kvinner som velger å skille seg i ca. 95% av tilfellene. Hadde det vært så enkelt at disse kvinnene etablerte seg med nye menn som var mer kjekke, virile og spennende hadde det vært enkelt å forstå. Men det er bare unntaksvis det skjer. I de fleste tilfeller har den nyseparerte kvinnen uforpliktende sex med menn som klanen har funnet uverdige,- for så å gå over i en merkelig tilstand av grå mus og frivillig utstøtt. Etter noen år etablerer de seg med en mann som ofte er en tro kopi av den mannen de hadde. Det eneste de har oppnådd er å ha ødelagt relasjonen sin til barna, barnas far, svigerforeldre, egne foreldre og tidligere venner.
Gjest Peachbud Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Det er kvinner som velger å skille seg i ca. 95% av tilfellene. ← Referanse takk.
Gjest Frøken Titt Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 (endret) En ting som er litt OT. Hvorfor starter du ofte debatter uten å svare mange av svarene du får? Endret 1. mai 2007 av Frøken Titt
Gjest Hilde K S Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Iiiiiiiiiiiiiiiiik! Jeg skal bli en grå mus.
Gjest bada Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 Referanse takk. ← Det vil jeg også ha. Det høres temmelig drøyt ut!
Gjest bada Skrevet 1. mai 2007 #6 Skrevet 1. mai 2007 Hadde det vært så enkelt at disse kvinnene etablerte seg med nye menn som var mer kjekke, virile og spennende hadde det vært enkelt å forstå. Men det er bare unntaksvis det skjer. I de fleste tilfeller har den nyseparerte kvinnen uforpliktende sex med menn som klanen har funnet uverdige,- for så å gå over i en merkelig tilstand av grå mus og frivillig utstøtt. Etter noen år etablerer de seg med en mann som ofte er en tro kopi av den mannen de hadde. ← Hvor i alle dager har du dette fra? Det ser ikke ut som du lever i samme verden som meg, i hvertfall.
Gjest Gjest 1 Skrevet 1. mai 2007 #7 Skrevet 1. mai 2007 Det er kvinner som velger å skille seg i ca. 95% av tilfellene. Hadde det vært så enkelt at disse kvinnene etablerte seg med nye menn som var mer kjekke, virile og spennende hadde det vært enkelt å forstå. Men det er bare unntaksvis det skjer. I de fleste tilfeller har den nyseparerte kvinnen uforpliktende sex med menn som klanen har funnet uverdige,- for så å gå over i en merkelig tilstand av grå mus og frivillig utstøtt. Etter noen år etablerer de seg med en mann som ofte er en tro kopi av den mannen de hadde. Det eneste de har oppnådd er å ha ødelagt relasjonen sin til barna, barnas far, svigerforeldre, egne foreldre og tidligere venner.← Snakker du av egen erfaring? Dagens generalisering: kvinner går fordi de er lei, kjeder seg og vil oppleve noe nytt og spennende. De vil ha stabilitet og forutsigbarhet men de vil ikke ha en LADA. Kvinner som går er klare for nye eventyr. Dessuten er ikke den norske mannen flink til å vie kvinner genuin og høflig oppmerksomhet.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2007 #8 Skrevet 1. mai 2007 Snakker du av egen erfaring? ← Jeg tror han sitter bitter og forsmådd og lager seg vanvittige og totalt livsfjerne teorier om kvinner og forhold. Gå litt ut i verden, Valentino, så vil du se at den er mye, mye mer sammensatt enn du trodde.
Gjest Miss Guided Skrevet 1. mai 2007 #9 Skrevet 1. mai 2007 Menn som går har som regel funnet seg en yngre utgave av sin kone. Det er også en "sannhet".
Gjest Frøken Titt Skrevet 1. mai 2007 #10 Skrevet 1. mai 2007 Snakker du av egen erfaring? Dagens generalisering: kvinner går fordi de er lei, kjeder seg og vil oppleve noe nytt og spennende. De vil ha stabilitet og forutsigbarhet men de vil ikke ha en LADA. Kvinner som går er klare for nye eventyr. Dessuten er ikke den norske mannen flink til å vie kvinner genuin og høflig oppmerksomhet. ← Jeg tror han gjør det. Amen til resten.
Lizzee Skrevet 1. mai 2007 #11 Skrevet 1. mai 2007 Det er kvinner som velger å skille seg i ca. 95% av tilfellene. Hadde det vært så enkelt at disse kvinnene etablerte seg med nye menn som var mer kjekke, virile og spennende hadde det vært enkelt å forstå. ← Ja, for den eneste grunnen man har til å skille seg er selvfølgelig at man ønsker seg en mann som er mer kjekk, viril og spennende... Men det er bare unntaksvis det skjer. I de fleste tilfeller har den nyseparerte kvinnen uforpliktende sex med menn som klanen har funnet uverdige,- for så å gå over i en merkelig tilstand av grå mus og frivillig utstøtt. ← Her skjønner jeg ikke logikken din. Klanen finner uverdige...? Uforpliktende sex og deretter grå mus...? ...frivillig utstøtt? Etter noen år etablerer de seg med en mann som ofte er en tro kopi av den mannen de hadde. Det eneste de har oppnådd er å ha ødelagt relasjonen sin til barna, barnas far, svigerforeldre, egne foreldre og tidligere venner. ← Oioioi... Jeg gikk fra eksen min. Jeg har et supert forhold til barna, er fortsatt venner med eksen, jeg reiser på ferie til min svigermor, og både familie og venner er fortsatt like tilstede. Ikke er min nye mann kopi av den forrige heller. Jeg tilhører vel en annen statistikk en den du har "funnet" (funnet opp?) jeg da? Og 95%???
Gjest Elastica Skrevet 1. mai 2007 #12 Skrevet 1. mai 2007 Ingen av de kvinnene jeg kjenner som har gått fra mennene sine har endt opp med tro kopier.
la Flaca Skrevet 1. mai 2007 #13 Skrevet 1. mai 2007 Denne skulle vært flytta til Skråblikk og generaliseringer.
Gjest bada Skrevet 1. mai 2007 #14 Skrevet 1. mai 2007 Denne skulle vært flytta til Skråblikk og generaliseringer. ← Enig!
Gjest Eugene Onegin Skrevet 1. mai 2007 #16 Skrevet 1. mai 2007 (endret) Det er kvinner som velger å skille seg i ca. 95% av tilfellene. ← det viser ivhertfall at kvinner kommer fortere til fornuften. Om det stemmer Endret 1. mai 2007 av Eugene Onegin
Solskinnsbolla Skrevet 9. mai 2007 #17 Skrevet 9. mai 2007 Det er kvinner som velger å skille seg i ca. 95% av tilfellene. Hadde det vært så enkelt at disse kvinnene etablerte seg med nye menn som var mer kjekke, virile og spennende hadde det vært enkelt å forstå. Men det er bare unntaksvis det skjer. I de fleste tilfeller har den nyseparerte kvinnen uforpliktende sex med menn som klanen har funnet uverdige,- for så å gå over i en merkelig tilstand av grå mus og frivillig utstøtt. Etter noen år etablerer de seg med en mann som ofte er en tro kopi av den mannen de hadde. Det eneste de har oppnådd er å ha ødelagt relasjonen sin til barna, barnas far, svigerforeldre, egne foreldre og tidligere venner. ← De prosentene du oppgir, veit jeg ikke om jeg er enig i. Menn lar det skure og gå ofte, men tar ikke tak i ting og unngår å være den som sier det, for å unngå beskyldninger og konfrontasjoner. de sitter ofte å "venter" på at hun skal ta det siste initiativet- siden kvinner ser når et forhold ikke funker lenger. Men jeg kan til en viss grad si meg enig i at kvinner finner seg akkurat samme typen mann om igjen... Jeg har flere venninner som har gått fra en psykopat til en annen. hun trodde hun hadde funnet kjærligheten og en ordentlig mann, men det hadde hun/de altså ikke. Dette kommer av, tror jeg, at kvinnene ikke hadde jobbet med seg selv- de ser ikke de menn de faller for- ofte kommer av "blindhet" hos dem selv. Det er en vanskelig prosess!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå