Bambine Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Er det noen her som har operert skjev skillevegg i nesen og har noen erfaringer å dele? Jeg lurer særlig på hva slags symptomer/problemer du hadde før det ble utført en slik operasjon og om du synes du er blitt bra etterpå?
IsaCathrine Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 *abbonere* Jeg klarer nesten ikke puste gjennom det ene neseboret, kanskje det kan være noe slikt?
Gulphild Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 Tror det er pga det bare er et nesebor som jobber ad gangen.
LilleMy Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Har misbrukt nesespray i 19 år nå, BURDE kanskje ta en slik operasjon....
miow Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 Hva er symptomer på dette? Jeg er alltid kun tett i det ene neseboret når jeg er forkjøla eller allergisk (hvilket er OFTE), aldri i begge. Har det med noe sånt å gjøre?
Catzy Skrevet 1. mai 2007 #6 Skrevet 1. mai 2007 Eksen min gjorde en slik operasjon for en del år siden. Han var ganske satt ut et par dager, men jeg er ganske sikker på at det ble bedre etterhvert som hevelsen gikk ned. Han slet med å få pustet ordentlig gjennom nesen. Det var særlig problematisk når han sov. Han hadde en eller annen hang-up på å ikke ville puste gjennom munnen når han sov, så han fikk generelt lite oksygen inn i kroppen under søvn. Til slutt kom han til en øre-nese-hals-spesialist som sjekken nesen og sørget for at han fikk operasjonen. Jeg ville gått til fastlege som kan gi den henvisning til øre-nese-hals-spesialist, og sjekke hva som er mulig videre. Spesialisten kan i hvertfall si deg noe om symptomer og behandlingsmuligheter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå