Cupcake Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Er det noen som har denne PC skjermen -> Eizo FlexScan M1900? Skal kjøpe ny skjerm til mannen i bursdagsgave, og ser at denne har innebygde høyttalere. Han har jo høyttalere til maskinen sin nå, men de er så gamle og dårlige. Hvordan er lydkvaliteten på de innebygde på denne skjermen?
Kykkelikokos Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Generelt sett ville jeg ikke anbefalt deg å kjøpe en skjerm på bakgrunn av høyttalerne i skjermen. Bortsett fra det vet jeg desverre ikke noe om høyttalerne i skjermen - så jeg er nok ikke til så mye hjelp at det gjør noe.
Cupcake Skrevet 30. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2007 Nei, det skjønner jeg. Men det står mellom denne, og en annen som ikke har innebygde høyttalere. Så hvis høyttalerne er bra, så er det veldig fint, for da kan vi ta bort de gamle, og så sparer vi plass på skrivebordet.
Kykkelikokos Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Kan du ikke legge ut link til den andre også, så kan vi se og sammenligne?
Cupcake Skrevet 30. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2007 OK. Eizo 19" LCD FlexScan S1901 . Har ikke så peil på spesifikasjoner og sånt, men de virker jo greie begge to, og så koster de det samme. Og så har den med høyttalere vunnet best i test på PC World, men det stod ikke noe om lydkvaliteten, så det er vel det som er avgjørende nå.
Kykkelikokos Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 Skjermen uten høyttalere er egentlig en bedre skjerm ut i fra spesifikasjonene. Det som spiller en rolle, er vel hva mannen din skal bruke skjermen til. Den uten høyttalere har raskere respons tid, hvilket gjør at skjermbildet ikke henger så mye igjen ved f.eks spilling. I tillegg er innsynsvinkelen bedre på denne skjermen. Personlig likte jeg designet bedre. Tipper det er en nyere modell. VIL du ha høyttalere på skjermen, så kjøper du den med høyttalerne. Hvis du kan kjøpe noen andre relativt billige høyttalere som ser pene ut i tillegg, så hadde jeg nok gått for den uten høyttalere. Generelt sett så er ikke slike høyttalere av noe særlig bra kvalitet.
Cupcake Skrevet 30. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. april 2007 OK. Da velger jeg nok den uten høyttalere. Skjermen er jo det viktigste. Skal tenkte litt til på det. Takk skal du ha.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå